سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 31129

رییس كمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشكل دود و گردوغبار در برخی از ایستگاه‌ها به‌ویژه در خط3 به خاطر مجاورت آنها با محل فعالیت عمرانی مترو در زیر زمین است وگرنه قطارهای مترو هیچ آلودگی‌ای ندارند.

سلامت نیوز :رییس كمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشكل دود و گردوغبار در برخی از ایستگاه‌ها به‌ویژه در خط3 به خاطر مجاورت آنها با محل فعالیت عمرانی مترو در زیر زمین است وگرنه قطارهای مترو هیچ آلودگی‌ای ندارند. معصومه ابتكار گفت: یكی از مشكلات ما در مترو فعالیت همزمان دو شركت مترو و شركت بهره‌برداری است. او ادامه داد: در بخش بهره‌برداری مترو ما شاهد رعایت استانداردها هستیم و بحث هوادهی و فیلتراسیون هوا به خوبی انجام می‌شود. رییس كمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران توضیح داد: این مشكل كوتاه‌مدت در جاهایی كه همزمان فعالیت‌های عمرانی مانند گودبرداری، فعالیت ماشین‌آلات و بهره‌برداری صورت می‌گیرد به صورت گردوغبار و آلودگی وجود دارد ولی این شرایط حین كار است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا این عضو شورای شهر تصریح كرد: البته می‌توان با صرف هزینه‌های سنگین این دود و گردوخاك ناشی از كار ماشین‌آلات حفاری را در تونل‌های مترو خارج كرد اما چون این عملیات‌های عمرانی موقتی است، این هزینه‌ها مقرون به صرفه نیست و چند ماه دیگر تمام این ماشین‌آلات به جای دیگر منتقل شده و آلودگی و گردوغبار را نیز با خود به جای دیگر می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha