سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 31147
سلامت نیوز : امروزه درمان‌های گیاهی برای ناتوانی‌های جنسی بسیار فراگیر شده است. هر روز شاهد تبلیغات انواع گسترده‌ی داروهای گیاهی در اینترنت و جاهای دیگر هستیم. سازمان نظارت بر محصولات بهداشتی و درمانی (MHRA) توصیه‌هایی در مورد چند داروی گیاهی داده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازسینا، ین داروها عمدتا به عنوان مکمل رژیم غذایی یا گیاهی ویاگرا برای نقص عملکرد جنسی از سوی پزشکان تجویز می شود و باعث تقویت قوای جنسی زنان و مردان می‌شود.
این محصولات بدون مجوز که حاوی داروی سیلدنافیل هستند فقط باید با تجویز پزشک مصرف شود. زیرا ممکن است موجب افزایش فشار خون شود و زندگی افراد مصرف‌کننده را تهدید کند. مصرف سیلدنافیل در مقادیر کنترل نشده بسیار خطرناک است. بدن در قالب سکته قلبی و مغزی به این داروها واکنش نشان می‌دهد. این محصولات بیشتر از طریق اینترنت و به عنوان مکمل گیاهی به بازار عرضه می‌شود.
ریچارد وودفیلد رییس سازمان نظارت بر محصولات بهداشتی و درمانی (MHRA) می‌گوید: «مردم باید در مورد داروهای گیاهی آگاه باشند و به استاندارد آن‌ها توجه کنند. در انگلستان برخی از دارو‌ها به دلیل ماهیت قوی خود با عنوان POM (داروهایی که باید با تجویز پزشک مصرف شوند) طبقه‌بندی شده‌اند. این بیماران باید تحت مراقبت و نظارت متخصصان باشند. فروش غیرقانونی داروهای گیاهی‌ای که برای درمان عملکرد جنسی بیماران استفاده می‌شود تهدیدی جدی برای بهداشت عمومی است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha