چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 311583

خشک بودن دست ها و پاها در هر فصلی یکی از مشکلات خانم‌هاست. معمولا اغلب خانم‌ها این مشکل را با زدن لوسیون به بدن‌شان حل می‌کنند. اما آیا تا به حال به ذهن‌تان رسیده به جای لوسیون‌های صنعتی و موجود در بازار، از مواد خانگی داخل خانه کمک بگیرید و برای نرم شدن دست‌ها و پاهای‌تان لوسیون طبیعی بسازید.

لوسیون خانگی با روغن نارگیل

سلامت نیوز:خشک بودن دست ها  و پاها در هر فصلی یکی از مشکلات خانم‌هاست. معمولا اغلب خانم‌ها این مشکل را با زدن لوسیون به بدن‌شان حل می‌کنند. اما آیا تا به حال به ذهن‌تان رسیده به جای لوسیون‌های صنعتی و موجود در بازار، از مواد خانگی داخل خانه کمک بگیرید و برای نرم شدن دست‌ها و پاهای‌تان لوسیون طبیعی بسازید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، در ادامه به شما طرز تهیه لوسیون خانگی با استفاده از روغن نارگیل را خواهیم گفت.برای درست کردن لوسیون خانگی شما فقط به دو ماده اصلی نیاز دارید.

روغن نارگیل و قرص ویتامین E 

روغن نارگیل از آن موادی است که در خانه هر خانمی که به پوست و موی خود اهمیت می‌دهد پیدا می‌شود. فواید این روغن برای رشد مو و لطافت و  نرمی پوست برای همه زنان واضح  و روشن است.بنابراین از این روغن برای ساخت لوسیون خانگی استفاده می‌کنیم. 

روش تهیه

یک فنجان روغن نارگیل را با یک قاشق چای‌خوری ویتامین E(محتوی چند عدد کپسول ترکیب و به مدت چند دقیقه با همزن برقی مخلوط کنید تا شکل قوام‌دار، صاف و یک‌دستی به‌خودش بگیرد. شما می‌توانید برای داشتن بوی  بهتر لوسیون، کمی عصاره یا روغن استوقودوس را در آخر به آن اضافه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha