تاکنون تصور کردید که میان وعده انتخابی شما در مورد شخصیت شما سخن بگوید؟ نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد، انتخاب میان وعده شور و یا شیرین شخصیت شما را فاش می‌کند.

انتخاب میان وعده شور یا شیرین شخصیت شما را فاش می‌کند

سلامت نیوز: تاکنون تصور کردید که میان وعده انتخابی شما در مورد شخصیت شما سخن بگوید؟ نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد، انتخاب میان وعده شور و یا شیرین شخصیت شما را فاش می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در نظرسنجی انجام شده در ایالات‌متحده مشخص شد، بین افرادی که میان وعده با طعم شیرین انتخاب می‌کنند و افرادی که طعم شور را ترجیح می‌دهند تفاوت شخصیتی وجود دارد. در بین این تفاوت‌ها افرادی که طعم شیرین را ترجیح می‌دهند افرادی اجتماعی، علاقه‌مند به محیط دوستانه هستند. افرادی که میان وعده با طعم شور را انتخاب می‌کنند به رویدادهای تفریحی و صمیمی علاقه دارند.


به گزارش نیوز،افراد علاقه‌مند به طعم شیرین بیشتر در سواحل (۲۸ درصد)، موزه (۲۰ درصد) و صحرا (۱۷ درصد) مشاهده می‌شوند. افراد علاقه‌مند به طعم شوری بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ (۳۱ درصد) یا در جستجوی کشف موارد جدید شهری (۱۰ درصد) هستند.


محققان دریافتند، افراد انتخاب‌کننده میان وعده شور در هنگام تماشای تلویزیون فیلم‌های علمی تخیلی، داستان‌های تخیلی تاریخی و سریال‌های تلویزیونی مستند را ترجیح می‌دهند و طرفداران طعم شیرینی فیلم‌های کمدی و کتاب با داستان‌های معمایی و مرموز را انتخاب می‌کنند.
افراد علاقه‌مند به طعم شیرین، خلاق، ماجراجو و برای کشف چیزهای جدید تلاش می‌کنند و از افراد علاقه‌مند به طعم شوری سازمان‌یافته‌تر هستند. افراد طرفدار شیرینی در وعده صبحانه تخم‌مرغ (۷۲ درصد) و بیکن (۶۶ درصد) و در مقابل طرفداران شوری میوه تازه (۵۸ درصد) و پن کیک (۵۷ درصد) را انتخاب می‌کنند.


جودی رنسفورد، مدیر ارشد بازاریابی شرکت Hickory Farms می‌گوید: «اعتراف می‌کنیم که انتظار نداشتیم این همه تفاوت شخصیتی بین کام شیرین و شور پیدا کنیم. من دوست دارم این مورد را درک کنم زیرا گفته می‌شود مردم به دنبال خرده‌فروشانی می‌گردند که چیزی را برای همه ارائه می‌دهند. در واقع  ۶۷ درصد از فروش سبد هدیه ما در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱  سبدهای با ترکیبی از خوراکی‌های شیرین و شور بود.»


لازم‌به‌ذکر است، ۳۵ درصد از نظرسنجی‌ها، زمان مناسب برای میان وعده را اوایل بعدازظهر اعلام کردند.
در حال حاضر، بسیاری از بزرگسالان غذاهایی را که از آنها متنفر بودند، مصرف می‌کنند. در میان این غذاها، سبزی‌های تلخ مانند کلم بروکلی (۴۲درصد)، کلم‌پیچ (۳۹ درصد) و جوانه بروکسل (۳۹درصد) هستند. به طور متوسط ‌ آمریکایی‌ها حداقل تا ۲۲ سالگی از این مواد غذایی استفاده نمی‌کنند.
دو سوم آمریکایی‌ها نیز در مورد عادت‌های میان وعده جدی هستند. ۶۲ درصد می‌گویند: اگر فرصتی فراهم شود یک پاکت چیپس خانواده را یک‌دفعه می‌خورند.
رنسفورد می‌گوید: «آمریکایی‌ها عاشق میان وعده هستند و ترجیحات عطروطعم آشکاری دارند اما بسیار عالی است که در نهایت میان وعده کمک می‌کند تا دور هم جمع شویم.»



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha