سلامت نیوز : رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بستری كردن بیمار در راهرو بیمارستان اشكال دارد ولی به هر حال بهتر از این است كه بیمار را پذیرش نكنند.

حسین‌علی شهریاری در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش كه طبق مشاهدات در برخی بیمارستانها بیماران را در راهروها بستری می‌كنند، اظهار داشت: البته بعضی مواقع ظرفیت بیمارستانها با تعداد بیماران همخوانی ندارد و مجبور هستند بیماران را در راهروها بستری كنند.

وی در پاسخ به این پرسش كه یعنی بستری كردن در راهرو بیمارستان آن هم با گرفتن امضا از همراهان اشكالی ندارد، گفت: مشكل دارد، بستری كردن بیمار در راهرو بیمارستان اشكال دارد ولی به هر حال بهتر این است كه كار بیمار انجام شود تا اینكه اصلاً پذیرش نكنند.

* پذیرش نكردن طلبه ناهی از منكر ضعف مدیریتی است

شهریاری در پاسخ به این پرسش كه در بحث عدم پذیرش طلبه ناهی از منكر در برخی بیمارستانها آیا این امر ضعف مدیریتی یا ضعف سیستمی است، تصریح كرد: بیشتر واقعاً ضعف مدیریتی است چون ستاد( هدایت بیمار) در آن شب به وظیفه خود درست عمل نكرد و واقعاً در بیمارستانها در زمینه ساختار مشكل نداریم بیشتر ضعف مدیرتی داریم.

رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان كرد: قرار شده است سر و سامانی بدهند و یك تغییر و تحول در سیستم به وجود آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha