شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 31210

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید موضوع حل معضل آلودگی هوا را دنبال كند و اگر خلع قانونی در این زمینه وجود دارد، مجلس می‌تواند در این خصوص به دولت كمك كند.

سلامت نیوز : عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید موضوع حل معضل آلودگی هوا را دنبال كند و اگر خلع قانونی در این زمینه وجود دارد، مجلس می‌تواند در این خصوص به دولت كمك كند.

حجت‌الاسلام سیدعلی میرخلیلی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینكه چرا مسئولان فقط در فصول پائیز و زمستان به فكر حل جدی معضل آلودگی هوا می‌افتند، اظهار داشت: در خصوص این موضوع باید مسئولان پاسخگو باشند كه چرا وقتی كار به جای بحرانی می‌رسد، به فكر حل معضل آلودگی هوا می‌افتند.

وی ادامه داد: معمولا وقتی مسائلی مانند آلودگی هوا در پیش است و می‌خواهد اتفاقی بیفتد باید از قبل از رخ دادن این موضوع تدابیر لازیم سنجیده شود و فعالیت‌های لازم در این خصوص انجام بگیرد.

حجت‌الاسلام میرخلیلی افزود: قبل از به وجود آمدن معضل آلودگی هوا باید راه‌های مقابله با آن را پیدا كرد و به آنها پرداخت.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این پرسش كه آیا مجلس قصد ندارد برای مقابله با معضل آلودگی هوا طرحی را ارائه بدهد، تصریح كرد: اگر مجلس بخواهد طرحی را در این زمینه ارائه دهد، بار مالی خواهد داشت اما دولت می‌تواند در قالب لایحه موضوع حل معضل آلودگی هوا را به مجلس ارائه دهد و حتی مجلس می‌تواند این لایحه را خارج از نوبت طرح‌های عادی رسیدگی كند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: دولت باید موضوع حل معضل آلودگی هوا را دنبال كند و اگر خلاء قانونی وجود دارد، مجلس می‌تواند در خصوص از میان برداشتن این خلاء قانونی به دولت كمك لازم را ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha