شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 31238

قیمت چهارلیتر از نوع خطرناک‌ترین و آزاردهنده‌ترین اسید موجود در بازار کمتر از ده هزار تومان است و خرید و فروش آن به راحتی سایر کالاها انجام می‌شود.

سلامت نیوز : قیمت چهارلیتر از نوع خطرناک‌ترین و آزاردهنده‌ترین اسید موجود در بازار کمتر از ده هزار تومان است و خرید و فروش آن به راحتی سایر کالاها انجام می‌شود.

دکتر مجید ابهری در مطلب تازه خود به موضوع اسیدپاشی پرداخته و نوشته است: متاسفانه در حال حاضر تولید، عرضه و خرید و فروش دو قلم از ابزاری که جنایات زیادی به وسیله آنها اتفاق می‌افتند آزادانه انجام میگیرد یعنی انواع چاقوها و اسید.

این متخصص علوم رفتاری و آسیب‌شناس اجتماعی در ادامه آورده است: در مورد چاقو و انواع آن به اندازه کافی بحث شده است اما با گسترده شدن موضوع آمنه در مورد اسید کمترین بحث و گفتگو انجام گرفته است. در این مورد باید اشاره کنم خرید و فروش انواع اسید در حال حاضر آزاد است و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد یعنی قیمت چهارلیتر از نوع خطرناک‌ترین و آزاردهنده‌ترین اسید موجود در بازار کمتر از ده هزار تومان است و خرید و فروش آن به راحتی سایر کالاها انجام می‌شود.

ابهری همچنین در ادامه اشاره کرده است: از آزمایشگاه‌‌های دانشگاه‌‌ها و مدارس گرفته تا فعالان معادن طلا و مس و طلاسازها خریداران انواع اسیدها هستند حتی بعضی از انواع اسید نیز برای نظافت بهداشتی منازل استفاده می‌شود؛ اما متاسفانه گاهی ممکن است خریدار آن کسی مانند مجید موحد یا قاتل نوعروس ایلامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha