سلامت نیوز :  ایران پنجمین گردهمایى بین المللى سامانه‌هاى نوین دارو رسانى را با حضور فعالان این حوزه در هلند، آمریكا، انگلستان، كانادا و ایرلند برگزار می‌كند.

به گزارش ایلنا،هدف از برگزاری این همایش، تبادل اطلاعات علمی بین پژوهشگران علوم دارویی، انتقال تکنولوژی و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه های نوین داروسازی است.

ترغیب پژوهشگران در راستای محورهای همایش و افزایش اطلاعات تخصصی دانشجویان و دانش آموختگان داروسازی از دیگر اهداف این گردهمایی بین المللی عنوان شده است.

این گردهمایی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد، انجمن سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران و با همکاری دانشگاه‌های LEIDEN هلند، کنت و گرینویچ انگلستان برگزار می‌شود.

در این برنامه پژوهشگران علوم دارویی از کشورهای جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، هلند، ایرلند حاضر خواهند شد.

این همایش كه قرار است از 12 تا 14 مهر امسال برگزار شود، در راستای موافقت دولت با تبادل اطلاعات علمی بین پژوهشگران علوم دارویی، صورت می‌گیرد.

وزیران عضو کمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه‌های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی، با برگزاری این گردهمایى موافقت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha