همزمان با آغاز رسمی فعالیت اولین سامانه خبری فارسی زبان در حوزه سلامت و بهداشت رسانه های مختلف به معرفی سلامت نیوز پرداختند؛که برخی از آنها در ادامه ذکر شده اند.

بازتاب آغاز به كار سلامت نیوز ،در رسانه‌ها

خبرگزاری ایرنا نوشت: 

نخستین سامانه خبری "آنلاین" در حوزه سلامت و بهداشت با همكاری جمعی از پزشكان،متخصصان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان با نام "سلامت نیوز" آغاز به كار كرد.

نشانی این سامانه اینترنتی "‪ "www.salamatnews.com‬اعلام شده است.

این سامانه خبری با هدف ارتقای سطح سلامت با گردآوری اخبار خبرگزاری‌های معتبر و تولید اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه سلامت و بهداشت راه‌اندازی شده است.

"نوید رجایی پور" مدیر این سامانه در گفت و گو با خبرنگار "ایرنا" گفت:
سلامت نیوز شامل سرویسهای مختلفی همچون سلامت، دارو، درمان ، آموزش ، تغذیه ، خانواده، محیط زیست و روان است كه با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته حجم اخبار و گزارش‌های تولیدی در این حوزه بزودی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی افزود:این سامانه خبری همچنین در آدرسهای "‪،" www.salamatnews.net‬ "‪ "www.salamatnews.org‬و "‪ "www.salamatnews.info‬قابل دسترسی است.

  http://www.irna.ir/fa/news/view/menu-149/8510091029135803.htm

روزنامه سرمایه نوشت:

اولین سامانهء خبری فارسی زبان با نام «سلامت‌نیوز» با هدف ارتقای بهداشت و سلامت جامعهء ایرانی با همكاری جمعی از  پزشكان و متخصصان سلامت و بهداشت، خبرنگاران این حوزه همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان فعالیت رسمی خود را آغاز كرد.

این سامانهء خبری كه در آدرس   www.salamatnews.com  قابل دسترسی است،روزانه ده‌ها خبر در سرویس‌های سلامت، ‌دارو، درمان، آموزش، تغذیه، ‌خانواده، محیط زیست و روان را با استناد به خبرگزاری‌های معتبر و یا به صورت تولیدی روی خروجی خود قرار می‌دهد.

سلامت‌نیوز همچنین در آدرس‌های   www.salamatnews.net ،   www.salamatnews.info  و   www.salamatnews.org _قابل دسترسی است و در دو ماه آینده حجم تولید اخبار و گزارش‌های تولیدی این سامانه در حوزهء سلامت و بهداشت كشور به نحو چشم‌گیری افزایش خواهد یافت.

با وجود گسترش روزافزون شبكهء جهانی اینترنت تاكنون سامانهء خبری آنلاین تخصصی در حوزهء سلامت و بهداشت به زبان فارسی وجود نداشت كه با آغاز به كار سلامت‌نیوز این كمبود برطرف شد.
 http://207.176.216.66/webfa/Default.aspx?IssueType=1&IssueDate=1385/10/11&Group=50

 

ایسنا نیز نوشت:   http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-853270&Lang=P

واحد مرکزی خبر نوشت:  http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=ScienceContent&news_num=83205

همچنین برخی دیگر ازخبرگزاری ها و روزنامه های كشوری و استانی نیز از آغاز به كار رسمی سلامت نیوز خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha