سلامت نیوز : آمنه بهرامی گفت: نصف درمانم صورت گرفته است و تاكنون 500 میلیون تومان برای این موضوع هزینه كردم و 400 میلیون تومان دیگر نیز برای درمانم احتیاج دارم؛ در این خصوص دولت 3 وعده داده است كه با گذشت 6 روز هنوز اجرا نشده است كه یكی از این وعده‌ها، درمان بوده است.

به گزارش فارس مجید موحدی 7 سال پیش پس از خواستگاری از آمنه بهرامی و دریافت پاسخ منفی با پاشیدن اسید به صورت آمنه، وی را برای همیشه نابینا و صدمات جبران ناپذیری را به صورت او وارد كرد.

و امروز آمنه بهرامی با گذشت از قصاص مجید در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص اینكه آیا كشور‌های اسپانیا و ایتالیا از تو حمایت كردند، اظهار داشت: كشور‌های اسپانیا، ایتالیا و هلند در خصوص درمان و ادامه زندگی، خواستار كمك به من بودند و در واقع با این شرایط در هر كشوری می‌رفتم، حمایت می‌شدم.

* نصف دیه را قبول ندارم

وی ادامه داد: دیه كاملم را می‌خواهم؛ در واقع دیه یك انسان؛ دادگاه مطرح كرده كه دیه زن، نصف دیه مرد است و به من نیز نصف آن تعلق می‌گیرد كه من این موضوع را قبول نكردم.

این دختر جوان گفت: پرونده‌ام در خصوص موضوع دیه در حال بررسی است و در حال حاضر این پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه برگشته است.

آمنه بیان كرد: در دادگاه اعلام شد كه از نظر قرآن موضوع دیه بررسی می‌شود كه من گفتم این موضوع را قبول ندارم چرا كه در قرآن آمده است كه زن نیمه كامل‌كننده مرد است، نه نصف مرد؛ در حقیقت زن امروز ما كه پا به پای مرد تلاش می‌كند، چرا باید نصف مرد باشد.

وی افزود: این موضوع كه من نصف مجید موحدی هستم را قبول ندارم، بخشش من از قصاص در ابتدا برای رضای خداوند بود و اینكه می‌خواستم ایران واقعی را به مردم نشان دهم همچنین به خاطر روح و روان خود نیز گذشت كردم.

* رئیس جمهور 3 وعده به من داده است

این دختر جوان عنوان كرد: ‌نصف درمانم صورت گرفته است و تاكنون 500 میلیون برای این موضوع هزینه كردم و 400 میلیون تومان دیگر نیز برای درمانم احتیاج دارم؛ در این خصوص دولت 3 وعده داده است كه با گذشت 6 روز هنوز اجرا نشده است كه یكی از این وعده‌ها، درمان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha