وزیر بهداشت از به روز بودن شاخصهای اندازه‌گیری آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: شاخصهای جدید تدوین شده و بزودی از سوی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام می‌‌شود.

شاخصهای جدید تعیین آلودگی هوای پایتخت به زودی اعلام می‌شود
سلامت نیوز :وزیر بهداشت از به روز بودن شاخصهای اندازه‌گیری آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: شاخصهای جدید تدوین شده و بزودی از سوی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام می‌‌شود.
دکتر مرضیه وحیددستجردی در ارتباط با اعلام نشدن شاخصهای جدید اندازه گیری آلودگی هوا به مهر گفت: این شاخصها به روز است و هیچ مشکلی در ارتباط با اعلام آنها وجود ندارد.

وی از اعلام این شاخصها توسط رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، افزود: شاخصهای جدید اندازه گیری آلودگی هوا تدوین شده که قرار است بزودی از سوی دکتر ندافی اعلام شود.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه ایستگاههای اندازه گیری آلودگی هوا در وزارت بهداشت نیست، ادامه داد: این ایستگاهها در دست اداره محیط زیست شهرداریهاست که وزارت بهداشت هم از اطلاعات آنها استفاده می کند و شاخصها را رصد می کند.
 
دستجردی، موضوع اعلام نشدن شاخصهای جدید اندازه گیری آلودگی هوای تهران را بنا به دلایل امنیتی رد کرد و افزود: این شاخصها جدید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha