سلامت نیوز :به گفته مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، از این پس بیمه ‌شدگان بیمه نظام آسایش عضو جامعه پزشکی کشور، فرانشیزی بابت خدمات درمانی پرداخت نخواهند کرد و این هزینه توسط صندوق تعاون و رفاه تأمین خواهد شد.


به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا نوروزی با اعلام این خبر گفت: صندوق رفاه و تعاون سازمان نظام پزشکی با گسترش فعالیت‌های اقتصادی و رفاهی خود سعی دارد با ارایه خدمات ملموس در جهت نیازهای جامعه پزشکی، حمایت‌های اعضای سازمان نظام پزشکی را بیش از پیش جلب نموده و به شایستگی پاسخگوی اعتماد آنان باشد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی جامعه پزشکی استفاده از خدمات بیمه‌ای است و با توجه به اینکه بیمه نظام آسایش صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، خدمات بیمه‌ای مکمل برای جامعه پزشکی ارایه می‌دهد، در چند ماهه اخیر تحولی در ارایه خدمات بیمه‌ای اعضای جامعه پزشکی ایجاد نموده‌ایم.

دكتر نوروزی در ادامه گفت: برای اولین بار در تاریخ بیمه‌ای کشور با مساعدت رئیس کل سازمان نظام پزشکی و همکاری اعضای هیأت مدیره صندوق تعاون و رفاه و نیز حمایت بیمه ایران، از ابتدای سال جاری فرانشیز خدمات درمانی کلیه بیمه شدگان بیمه نظام آسایش که از اعضای جامعه پزشکی هستند توسط صندوق تعاون و رفاه پرداخت می‌شود که این موضوع باعث صرفه‌جویی 30 درصدی هزینه خدمات درمانی در بین بیمه‌شدگان بیمه نظام آسایش خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به فقدان پوشش بیمه‌های پایه‌ای جهت برخی از اعضای جامعه پزشکی کشور، مبلغ فرانشیز پرداخت شده توسط این افراد در مراکز درمانی قابل برگشت نبود به همین علت و با توجه به نیاز اعضا، صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از این پس پرداخت فرانشیز بیمه‌شدگان بیمه نظام آسایش را تقبل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha