پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برکناری رییس بیمارستان شهدای تجریش و برخورد با سایر متخلفان پرونده طلبه نهی از منکر خبر داد

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برکناری رییس بیمارستان شهدای تجریش و برخورد با سایر متخلفان پرونده طلبه نهی از منکر خبر داد.
دکتر مرضیه وحید دستجردی در کنفرانس مطبوعاتی پرونده طلبه ناهی از منکر با اعلام این که سرنوشت این پرونده با بررسی ریزمکالمات انجام شده و صحبت با تمامی کسانی که در این کار دخیل بوده اند نهایی شده است، گفت: طبق بررسی های انجام شده دو رزیدنت متخلف در بیمارستان های طالقانی و شهدای تجریش نیز هر کدام به ترتیب به مدت دو ترم و یک ترم از تحصیل محروم شدند.
وی افزود: رییس بیمارستان شهدای تجریش طبق بخشنامه ها و دستورالعمل ها موظف به ساماندهی اورژانس این بیمارستان بوده که به دلیل اهمال کاری دراین زمینه برکنار شد.
وزیر بهداشت گفت: همچنین پرونده فردی که در ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید ترتیب پذیرش این طلبه عزیز را انجام می داده و در این کار کوتاهی کرده است نیز برای رسیدگی به هیات تخلفات فرستاده شده است.
وی اضافه کرد: پرونده مسئول اورژانس بیمارستان شهدا نیز احتمالا" به هیات تخلفات می رود ولی در حال حاضر اقدام به توبیخ با درج در پرونده نسبت به ایشان انجام شده است.
وی متخصصان طب اروژانس و یا متخصصان دیگر مقیم در اورژانس ها را که در اکثر اورژانس های بیمارستان های دولتی وجود دارند مسئولان اصلی پذیرش بیماران دانست و گفت: سایر افراد در اروژانس ها از جمله رزیدنت ها موظف به همکاری با این افراد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha