سلامت نیوز : گردهمایى بین‌المللى تازه‌های بیماری‌های قلب و عروق توسط دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد 4 تا 6 مهرماه سال جاری با حضور شركت كنندگان داخلی و خارجی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه فارس، دولت در راستای آشنایی دیگر كشورها با پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه درمان بیماری‌های قلب و عروق در سطح دنیا با برگزاری گردهمایى بین‌المللى تازه‌های بیماری‌های قلب و عروق موافقت كرد.

وزیران عضو كمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و به استناد تبصره (3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر كاهش هزینه‌های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی – مصوب 1370- با برگزاری گردهمایى بین‌المللى تازه‌های بیماری‌های قلب و عروق توسط دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد موافقت كردند.

بر این اساس، گردهمایى بین‌المللى تازه‌های بیماری‌های قلب و عروق توسط دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد و با همكاری بیمارستان جوادالائمه(ع) و دانشگاه SKane سوئد 4 تا 6 مهرماه سال جاری با حضور شركت كنندگان داخلی و خارجی در بیمارستان تخصصی و قلب و عروق جوادالائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش، آشنا كردن دیگر كشورها با پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه درمان بیماری‌های قلب و عروق در سطح دنیا، یافتن فرصت‌هایی برای برقراری ارتباطات علمی با اساتید و محققان دانشگاه‌های خارج از كشور در آینده و گشودن باب تبادل استاد و دانشجو جهت دوره‌های كوتاه مدت با دانشگاه‌های خارج از كشور و برقراری ارتباط با انجمن‌های خارجی فعال در زمینه بیماری‌های قلب و عروق در سطح دنیا است.

این مصوبه پس از تائید رئیس‌جمهور از سوی محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha