سلامت نیوز : مرد صاحبخانه به دلیل تاخیر مستاجرش در پرداخت اجاره، فرزند چهارساله ‌او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. پرونده این مرد دیروز در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا جلسه محاکمه را برگزار کنند.

به گزارش شرق، گزارش این قتل 22 تیر سال‌جاری توسط اهالی یکی از خیابان‌های اسلامشهر به ماموران پلیس داده‌ شد. آنها در تماس با مرکز 110 خبر دادند کودک چهارساله‌ای به نام پویا با ضربات چاقو زخمی شده و پدرش او را به بیمارستان برده است.

زمانی که ماموران به خانه موردنظر رسیدند ردخون پویای چهارساله را در حیاط دیدند و با توجه به گفته‌های شهود متوجه‌ شدند ضارب مردی 74ساله به نام حسین است که پویا و خانواده‌اش به عنوان مستاجر در خانه او زندگی می‌کردند. در حالی‌که تحقیقات در این خصوص تازه آغاز شده بود از بیمارستان خبر رسید پویا جان باخته ‌است. بنابراین حسین به جرم قتل بازداشت شد.

حسین با انتقال به اداره آگاهی مورد بازجویی‌ قرار گرفت و با اعتراف به کشتن پسر بچه گفت که برای گرفتن انتقام از پدر پویا این کودک را قربانی کرده است.

این مرد گفت: مدت‌ها بود عباس و خانواده‌اش مستاجر من بودند. آنها همیشه دیر کرایه می‌دادند. عباس در همان محل خودمان کار می‌کرد و من می‌دانستم درآمد او چقدر است به همین دلیل اصرار داشتم هرچه زودتر اجاره‌خانه‌ام را بدهد، اما او زیر بار نمی‌رفت. چندبار به عباس گفتم کرایه خانه‌ام را بده ولی او جواب داد فعلا پول ندارم اما من می‌دانستم دروغ می‌گوید بعد متوجه شدم عباس می‌خواهد من را بکشد و به همین دلیل هم اجاره را نمی‌دهد.

متهم ادامه ‌داد: برای اینکه از جان خودم محافظت کنم مقداری قیر داغ درست کردم و به سمت عباس رفتم وقتی عباس در را باز کرد و دید که من با قیر منتظرش هستم مرا به سمتی پرت و فرار کرد. البته من قیر را پاشیدم اما روی عباس نریخت. به دنبال عباس رفتم اما نتوانستم او را بگیرم به همین دلیل سراغ پویا رفتم. او در انتهای خانه نشسته‌ و خیلی ترسیده بود. من با چاقویی که همراهم بود او را زدم؛ فکر می‌کنم دو ضربه چاقو به او زدم که هر دو به شکمش برخورد کرد. بعد هم از خانه فرار کردم.

حسین در ادامه‌ اعترافاتش گفت: بعد از اینکه پویا را زدم پشیمان شدم و تصمیم گرفتم خودم را بکشم. به داروخانه رفتم دو بسته داروی نظافت خریدم و آن را خوردم اما فایده‌ای نداشت و فقط حالم کمی بد شد. دوباره به مغازه رفتم سم بخرم، فروشنده وقتی حال خرابم را دید ترسید و به من سم نفروخت. اینکه پویا کشته‌ شد تقصیر من نبود خانواده پویا خیلی خانواده بدی بودند، اگر پدرش از دستم فرار نمی‌کرد، این کار را نمی‌کردم.

در ادامه تحقیقات پدر پویا ادعای حسین را در مورد اجاره خانه رد کرد و گفت: حسین از من خواست اجاره‌اش را بدهم اما من به او گفتم چند روزی صبر کند؛ این اتفاق هر ماه می‌افتاد و مساله‌ای نبود که بخواهد ناراحت شود. چیزی که حسین را ناراحت کرد، این بود که از من خواست برایش زنی خیابانی را به خانه بیاورم، من هم قبول نکردم و چون زن خودم معتاد به کراک بود و برای مدتی ما را ترک کرده‌ بود، حال خوبی نداشتم و نمی‌خواستم زن دیگری را به خانه بیاورم و دردسر شود.

عباس در ادامه گفت: نمی‌دانم حسین چرا آن روز دیوانه‌ شده بود. او در وسط حیاط خانه قیر داغ کرده بود تا من را بسوزاند؛ البته من خبر نداشتم. وقتی در را باز کردم دیدم سطلی پر از قیر داغ در دستش است و فرار کردم. اصلا فکر نمی‌کردم سراغ پویا برود. آن موقع پسرم خواب بود و نمی‌توانست فرار کند. حسین مدتی بود که مرتب من را اذیت می‌کرد و خواسته‌های نامعقولی داشت.

با توجه به این اعترافات و گفته‌های شهود و بازسازی صحنه قتل، دادستان اسلامشهر علیه متهم کیفرخواستی صادر کرد. با ارجاع پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران حسین به زودی محاکمه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha