سلامت نیوز : وزیر بهداشت با بركناری محمد رضا رزاقی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، حسن ابوالقاسمی را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب كرد.

مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت طی حكمی، حسن ابوالقاسمی، رئیس سازمان انتقال خون را به عنوان جایگزین محمدرضا رزاقی در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب كرد.

در حكم وزیر بهداشت به حسن ابوالقاسمی آمده است:

استاد گرانقدر جناب آقای حسن ابوالقاسمی
با سلام و تحیات
خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمتی بزرگ است كه خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش اعطا فرموده است، لذا نظر به تعهد و تجارب اجرایی ارزشمند جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی ودرمانی شهید بهشتی منصوب می‌شوید تا با اتكال به ذات باری‌تعالی و رعایت جوانب شرعی و قانونی انجام وظیفه كنید.

امیدوارم جناب عالی كه از دانش آموختگان ارزشمند آن دانشگاه هستید، با بهره‌گیری از تجارب اساتید پر تلاش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و كاركنان دلسوز نهایت تلاش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص‌های آموزشی،‌ پژوهشی و درمانی دانشگاه انجام دهید و در جلب رضایتمندی مردم عزیز در حوزه بهداشت و درمان با استفاده از طراحی سامانه‌های پاسخگو و مشاركت همه دست اندركاران حد اعلای كوشش را مبذول دارید.

توفیق شما و همه همكاران عزیزم در سطح استان تهران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha