سلامت نیوز : سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینكه طرح پزشك خانواده از ابتدای سال جدید به صورت منظم اجرا شده است، گفت: نخستین گزارش از این طرح بزودی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

صمد‌الله فیروزی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینكه شورای عالی بیمه آخرین بررسی‌های داروهای جدید را جهت قرار دادن در لیست جدید بیمه در دستور كار دارد، اظهار داشت: به زودی لیست این داروها مشخص خواهد شد.

وی تصریح كرد: در كنار داروهایی كه در شورای عالی بیمه تحت نظارت و بررسی قرار دارد چند داروی گیاهی نیز مورد بررسی قرار گرفته است كه در نهایت برخی از آنها تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزرت رفاه و تأمین اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت طرح پزشك خانواده گفت: این طرح در 4 ماهه گذشته به صورت منظم در 3 استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهار محال و بختیاری اجرا شده است كه در آینده نزدیك گزارشی از نحوه عملكرد بیمه‌ها به مجلس ارسال خواهد شد.

فیروزی در خصوص برنامه‌های آتی شورای عالی بیمه افزود: تدوین برنامه‌های اجرایی بیمه سلامت از جمله اقداماتی است كه در چند ماه گذشته با جدیت بیستری انجام شده است به طوری كه بزودی تمامی بیمه‌ها تجمیع و در قالب یك بیمه خدمات ارائه خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت بیمه كارگران ساختمانی نیز اظهار داشت: در 4 ماه گذشته اكثر شعب بیمه‌های تأمین اجتماعی ثبت نام‌های خود را شروع كردند كه بر اساس آمار تا 6 ماه ابتدا سال جاری 200 هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha