سلامت نیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت: سامانه هوشمند ثبت اطلاعات فارغ‌التحصیلان در سایت این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی مازندران، حسین رنجبران اظهار داشت: دستیابی سریع به آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات دانش‌آموختگان گروه پزشكی و پیراپزشكی از دغدغه‌های جدی مسئولان دانشگاه بود.
وی تصریح كرد: به منظور ایجاد ارتباط موثر، تبادل همكاری و زمینه‌سازی برای مشاركت دانش‌آموختگان گروه پزشكی و پیراپزشكی با دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران این سامانه راه‌اندازی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشكی مازندران خاطرنشان كرد: دستیابی سریع به آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات دانش‌آموختگان توسط سامانه هوشمند ثبت اطلاعات فارغ‌التحصیلان در سایت دانشگاه به آدرس www.mazums.ac.ir اماكن‌پذیر هست.
رنجبران با اعلام اینكه برای افرادی كه دسترسی به اینترنت ندارند نیز تمهیداتی اندیشیده شد، افزود: ثبت‌نام، تكمیل فرم و ثبت اطلاعات فارغ‌التحصیلان به صورت حضوری در سامانه میز خدمت كه در شهرستان‌ها امكان‌پذیر هست.
وی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه در شبكه بهداشت و درمان و در ساری در معاونت بهداشتی، مركز بهداشت ساری و ستاد مركزی دانشگاه میتوانند مراحل ثبت‌نام را پیگیری كنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشكی مازندران تصریح كرد: با راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت‌نام، درخواست مـوردی از متقاضیـان شغـل به پذیرفته نمی‌شود.
این مسئول خاطرنشان كرد: ثبت‌نام و تكمیل فرم‌ در این سایت به منزله استخدام یا اشتغال نیست و صرفاً برای تشكیل بانك اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی در مواقع مورد نیاز است.
رنجبران در پایان اذعان داشت: آگهی استخدام و جذب نیرو از طریق سامانه هوشمند به ثبت‌نام شدگان، اطلاع‌رسانی می‌شود و دانش‌آموختگان می‌توانند پس از ثبت‌نام از طریق كد رهگیری اقدامت بعدی را پیگیری كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha