چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 31934
سلامت نیوز: مدیر جذب و اشتغال سازمان نظام پزشكی كشور گفت: بیش از 2 هزار نفر از اعضای جامعه پزشكی در مراكز درمانی كشور شاغل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشكی، داود میزانی با اعلام این خبر، گفت: با توجه مسؤولان سازمان نظام پزشكی كشور به رفع نیاز مراكز درمانی و ایجاد اشتغال برای جامعه پزشكی كشور، این سازمان طی 3 سال گذشته اقدام به فعال كردن مدیریت جذب و اشتغال كرده و طی مكاتبات با سازمان‌های نظام پزشكی كل كشور، تمام دانشگاه‌های علوم پزشكی و بیش از 6 هزار مركز درمانی،به جمع‌آوری نیازهای این مراكز به كادر پزشكی و درمانی در 31 استان كشور اقدام كرده است.

وی افزود: نتیجه این اقدام، دریافت پاسخ از 450 مركز درمانی و 15دانشگاه علوم پزشكی در خصوص نیاز به كادر درمانی و پزشك خصوصاً برای طرح پزشك خانواده با دستمزد ماهانه بیش از 12 میلیون ریال بوده است.

میزانی اضافه كرد: در مجموع بیش از 11 هزار فرصت شغلی در 31 استان كشور برای اعضای جامعه پزشكی معرفی شده و هم اكنون نزدیك به 1400 فرصت شغلی جدید از طریق مدیریت جذب و اشتغال سازمان نظام پزشكی بر روی سایت این سازمان به نشانی‌های www.irimc.net و www.irimc.org در معرض دید اعضای سازمان نظام پزشكی قرار گرفته است.

وی عنوان كرد: بر اساس آمار موجود، تاكنون بیش از 2 هزار نفر از اعضای جامعه پزشكی با استفاده از خدمات مدیریت جذب و اشتغال سازمان نظام پزشكی، جذب فعالیت‌های درمانی و پزشكی كشور شده‌اند.

مدیر جذب اشتغال سازمان نظام پزشكی اظهار كرد: بر اساس توافق صورت گرفته، همه اطلاعات شغلی جمع‌آوری شده شامل 6500 فرصت شغلی توسط این مدیریت به طور منظم تاكنون در 40 شماره نشریه بازار كار چاپ و در دسترس عموم قرار گرفته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha