چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 31948

كارگران علاقه ندارند تا درهنگام مراجعه به مراكز درمانی خود سر از بیابان در بیاورند بنابراین از وزیر بهداشت می‌خواهیم كه دست از سركارگران بردارد.

سلامت نیوز : كارگران علاقه ندارند تا درهنگام مراجعه به مراكز درمانی خود سر از بیابان در بیاورند بنابراین از وزیر بهداشت می‌خواهیم كه دست از سركارگران بردارد.
رییس هیات مدیره كانون عالی شوراهای اسلامی‌كاركشورگفت: طبق قانون تامین اجتماعی و قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی این سازمان غیر دولتی و عمومی است.
اولیاء علی بیگی درگفت‌وگو با ایلنا افزود: منابع مالی سازمان تامین اجتماعی توسط شركای اجتماعی تامین می‌شود بنابراین هرگونه تحرك مشكوكی برای جداسازی بخشی درمان و سایر بخش‌های این سازمان غیر قانونی وغیر شرعی است.
رییس هیات مدیره كانون شوراهای اسلامی‌كار استان كرمانشاه تصریح كرد: گویا مسوولان وزارت بهداشت چشم طمع به بیمارستان‌ها و مراكزدرمانی سازمان تامین اجتماعی را دارند در حالی این كه این مراكز با اندوخته و عرق جبین كارگران ساخته شده است.
رییس‌كانون عالی شوراهای اسلامی‌كاركشور به وزیر بهداشت توصیه‌كرد به جای فرافكنی به مشكلات گسترده حوزه خود رسیدگی كند.
علی بیگی افزود: مردم در مراجعه به بیمارستانهای تحت پوشش وزارت بهداشت اول باید پول پرداخت كننددر حالی‌كه كارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی در مراجعه به مراكز درمانی ملكی سازمان از خدمات رایگان بهره مند شوند.
رییس‌كانون عالی شوراهای اسلامی‌كاركشورگفت: كارگران علاقه ندارندتا درهنگام مراجعه به مراكز درمانی خود سر از بیابان در بیاورندبنابراین از وزیر بهداشت می‌خواهیم كه دست از سركارگران بردارد.
وی از وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی خواست تا پاسخ اظهارات وزیر بهداشت درخصوص جداسازی بخش درمان تامین اجتماعی را بدهد.
پایان پیام
او گفت: از نمایندگان مجلس انتظاراست پیش از دیگران به قانون احترام بگذارندو تحت تاثیر برخی برای پیگیری اهداف شخصی نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha