پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 31966
سلامت نیوز : بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی و حفاظت محیط زیست استان در طی امروز، بعد از ظهر و فردا با افزایش مجدد وزش باد، تكرار و تشدید این وضعیت دور از انتظار نیست.
کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قم با اشاره به این که آلودگی هوای قم به 16 برابر حد مجاز رسیده است، به شهروندان هشدار داد از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

به گزارش ایسنا، كمیته اضطرار آلودگی هوای استان قم در اطلاعیه‌ای نسبت به وضعیت آلودگی هوای استان قم و پرهیز از تردد غیر ضروری هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است، به استحضار مردم شریف استان قم می‌رساند با توجه به اینكه وضعیت آلودگی هوای استان در حال حاضر به وضعیت هشدار رسیده و میزان گرد و غبار معلق در هوا صبح امروز به مدت 2 ساعت دراستان قم به بیش از 16برابر حد مجاز رسیده است و همچنین بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی و حفاظت محیط زیست استان در طی امروز، بعد از ظهر و فردا با افزایش مجدد وزش باد، تكرار و تشدید این وضعیت دور از انتظار نیست.

بنابراین از مردم عزیز به ویژه كودكان و سالمندان و كسانی كه ناراحتی قلبی و تنفسی دارند، تقاضا می‌شود به جز برای انجام كارهای ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت اضطرار حتما از ماسك‌های مخصوص برای تردد در اماكن عمومی استفاده كنند.

همچنین از دارندگان وسایل نقلیه نیز درخواست می‌شود از تردد بی مورد در سطح استان خودداری كرده و حتی‌الامكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha