سلامت نیوز : رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: خوشبختانه با پیگیری های سازمان نظام پرستاری رئیس‌جمهوری قول داد پرستاران و کارکنان غیر هیئت علمی وزارت بهداشت مانند کارمندان وزارت علوم حق جذب دریافت کنند.


 غضنفر میرزابیگی در گفت و گو با پایگاه خبری نظام پرستاری، اظهار داشت: موضوع مربوط به اختصاص حق جذب به اعضای غیر هیئت علمی وزارت علوم و عدم پرداخت آن به کارکنان همتراز وزارت بهداشت در ضیافت افطاری ریاست جمهور و وزرای بهداشت و علوم از سوی نماینده وزارت بهداشت مبنی بر ارتقاء دریافتی‌های كاركنان زحمتكش دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت و هم سطح شدن آن با حقوق كاركنان وزارت علوم مطرح شد.  

وی افزود: طی فرصتی در حاشیه این مراسم به عنوان نماینده جامعه پرستاری موضوع حق جذب پرستاران و کارکنان غیر هیئت علمی وزارت بهداشت را با شخص رئیس جمهوری درمیان گذاشتم که بنا شد با نظر موافق رئیس جمهوری موضوع پیگیری شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: همچنین به طور مجدد بحث لزوم اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و نیاز آن به حمایت و تصویب در شورای عالی بیمه را در حضور رئیس جمهوری مطرح کردیم که آقای دکتر احمدی نژاد نسبت به حل آن نیز قول مساعد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha