سلامت نیوز : دکتر علیرضا مرندی از تغییرات سریع در مدیریت‌ها انتقاد کرد و این مسئله را باعث ضربه زدن به دانشگاه و مانع سیاستگذاری بلند مدت دانست.

دکتر علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم وزارت بهداشت در گفت‌گو با سینا در حاشیه مراسم تودیع دکتر محمد رزاقی و معارفه دکتر حسن ابولقاسمی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه اصلا موافق تغییرات سریع در مدیریت‌ها نیست، گفت: «دوران کوتاه مدیریتی باعث ضربه زدن به دانشگاه و مانع سیاستگذاری بلند مدت می‌شود. تعویض زودهنگام مدیران باعث می‌شود تا رؤسا نتوانند از حوزه کاری خود شناخت لازم را پیدا کنند. این مسئله امنیت کاری را از بین می‌برد.»
وی در ادامه افزود: «اوایل انقلاب، هم بعد از تغییر رئیس جمهور و هم با تغییر مجلس شورای اسلامی، وزیران باید از مجلس رأی اعتماد می‌گرفتند. عدم امنیت کاری به علت کوتاه مدت بودن مدیریت باعث شد تا مجلس قانونی را تصویب کند که رأی اعتماد گرفتن صرفا بعد از انتخابات ریاست جمهوری انجام بشود.»
دکتر مرندی در پایان خاطر نشان کرد: «امیدوارم علیرغم این تغییرات با توجه به روحیه‌ای که در خدمتگزاران نظام وجود دارد مشکلات هموار شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha