معاون دارویی سازمان غذا و دارو گفت: خیلی از مكمل‌هایی دارویی مانند ویتامین‌ها را می‌توان در قالب آدامس و یا پاستیل كه اكنون وارد كشور می‌شود تولید كرد.

سلامت نیوز :معاون دارویی سازمان غذا و دارو گفت: خیلی از مكمل‌هایی دارویی مانند ویتامین‌ها را می‌توان در قالب آدامس و یا پاستیل كه اكنون وارد كشور می‌شود تولید كرد.
 
به گزارش فارس شانه ساز با اعلام این خبر اظهار داشت: اما آدامس‌هایی كه به عنوان محرك جنسی اكنون در برخی مكان‌ها عرضه می‌شود هیچ مجوزی از وزارت بهداشت ندارند و غیر قانونی است.

وی افزود: طی بازرسی‌های كه انجام شده مشخص شد كه این آدامس‌های محرك، خارج از داروخانه‌ها مانند سوپر ماركت‌ها و لوكس فروشی‌ها به فروش می‌رسد و به صورت رسمی در داروخانه‌ها عرضه نمی‌شود و اگر در مراكزی دیده شود به شدت برخورد خواهد شد.

شانه ساز اضافه كرد: یكی از مشكلاتی كه وجود دارد این است كه گاهی اوقات موادی در ساخت این فراورده‌ها به كار می‌رود كه به شدت برای سلامت افراد مضر است و از مردم می‌خواهیم اگر از این قبیل فراورده‌ مشاهده كردند به معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت یا دانشگاه‌های علوم پزشكی اعلام كنند تا موارد پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha