نسخه اولیه پایگاه پزشکان ایران همزمان با روز پزشک افتتاح شد.سجاد متین رزم مدیر پایگاه پزشکان ایران در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز ضمن اعلام این خبر بیان داشت دکتر دات آی آر به آدرس doctor.ir یک مجتمع پزشکی است که نیازهای بیماران و پزشکان را مرتفع می سازد.

دکتر دات آی آر ، پایگاه پزشکان ایران افتتاح شد
سلامت نیوز : نسخه اولیه پایگاه پزشکان ایران همزمان با روز پزشک افتتاح شد .
سجاد متین رزم مدیر پایگاه پزشکان ایران در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز ضمن اعلام این خبر بیان داشت دکتر دات آی آر به آدرس doctor.ir یک مجتمع پزشکی است که نیازهای بیماران و پزشکان را مرتفع می سازد.
عضویت در این شبکه و استفاده از امکانات اولیه آن برای پزشکان رایگان بوده و پزشکان گرامی می توانند با مراجعه به سایت فرم را به صورت آنلاین تکمیل نمایند و به عضویت  پایگاه اینترنتی پزشکان در فضای مجازی در آیند.
این پایگاه در نظر دارد ارتباط مناسبی بین پزشکان و بیماران ایجاد نماید و در این راستا خدمات متعددی در نظر گرفته است که در زمان های مختلف به صورت جامع به این موارد پرداخته و اطلاع رسانی می شود
وی ضمن تبریک روز پزشک اظهار داشت: پایگاه اینترنتی پزشکان ایران ( دکتر دات آی آر ) با تکیه بر تجارب خود در فضای مجازی و تعامل با پزشکان، تلاش خواهد کرد تا بهترین خدمات را به جامعه پزشکی کشور ارائه دهد و در مسیر بهبود فعالیت هایش پذیرای پیشنهادات شما خواهد بود


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha