شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
سلامت نیوز : مردی كه در پی اسیدپاشی، همسر سابق خود و پدر او را روانه بیمارستان كرده بود، در تحقیقات پلیسی ادعا كرد، یك بیمار روانی بوده و ناخواسته این حادثه را رقم زده است.بازپرس پرونده برای صحت سلامت روانی متهم، دستور انتقال وی به پزشكی قانونی را صادر كرد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده نیمه شب 21 مرداد امسال در پی تماس مردی مبنی بر اسیدپاشی به یك زن در خیابان رضوی، بلوار پیروزی شهر مشهد در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.با حضور ماموران در محل معلوم شد، یك خودروی پژو مقابل خانه‌ای متوقف شده و سرنشینان آن كه یك زن و مرد بوده‌اند، تقاضای كمك می‌كنند.در پی این حادثه، 2 مصدوم به بیمارستان منتقل و 3 سرنشین دیگر خودرو برای تحقیقات در ارتباط با این حادثه به پلیس آگاهی مشهد انتقال یافتند.

ردپای داماد سابق در حادثه

در تحقیق از آنها معلوم شد، 2 مصدوم حادثه مادر و پدربزرگ 2 دختر نوجوان هستند و شب حادثه برای ملاقات با پدرشان در این محل حضور پیدا كرده بودند كه حادثه اسیدپاشی توسط پدرشان رخ داده است.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران با هماهنگی قضایی عازم خانه متهم در بلوار پیروزی شدند و با محاصره محل و اخطار به متهم از او خواستند تا خود را تسلیم كند.

دستگیری متهم هنگام فرار

در همین موقع ماموران متوجه شدند مرد اسیدپاش به بالای پشت‌بام خانه رفته و قصد فرار دارد كه او را دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی تحقیق از وی را آغاز كردند.

اسیدپاشی به انگیزه انتقام

مرد اسیدپاش به پلیس گفت: از چند سال پیش با همسرم اختلاف داشتم، احساس می‌كردم او به مرد دیگری علاقه‌مند شده و با من بنای ناسازگاری دارد. عاقبت 5 سال قبل او را طلاق داده و به تنهایی زندگی می‌كردم و 2 دخترم نزد او ماندند. وی افزود: پس از جدایی درصدد انتقام از همسرم بودم تا این كه یك روز پیش از حادثه با تلفن خانه پدرزن سابقم تماس گرفته و از او خواستم دخترانم را به خانه‌‌ام بیاورد تا آنها را به دندانپزشكی ببرم.

مرد اسیدپاش اضافه كرد: چند ساعت پیش از حادثه، یك بطری اسید خریده و منتظر زن سابق خود شدم.

متهم در ادامه گفت: شب حادثه وقتی برای تحویل گرفتن 2 دختر نوجوانم نزدیك خودروی مادرشان رفتم، اسید را به سمت او پاشیدم. در همین موقع پدرش قصد نجات دخترش را داشت كه از ناحیه دست‌ها دچار سوختگی شد و من نیز از محل فرار كردم.

در پی اظهارات متهم به اسیدپاشی، وی با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 703 مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد روانه بازداشتگاه پلیس شد.

ماموران برای بررسی موضوع در بیمارستان حضور یافتند و به تحقیق از پدر و دختر مصدوم پرداختند.

2 مصدوم حادثه از شب اسیدپاشی گفتند

زن آسیب‌دیده به پلیس گفت: شوهر سابقم مردی عصبی بود و همیشه با من و بچه‌هایمان بدرفتاری می‌كرد. عاقبت هم مرا طلاق داد. شب حادثه طبق خواسته شوهر سابقم دخترانمان را به خانه‌اش بردم كه این حادثه اتفاق افتاد.

وی می افزاید:نمی‌دانم انگیزه‌اش از این كار چه بود، او سال‌ها قبل فقط یك بار در مركز روانی بستری بود و از آن به بعد رفتار عادی داشت.مرد مصدوم نیز گفته‌های دخترش را تایید كرد.

ادعای جدید متهم: من روانی‌ام

با ثبت اظهارات 2 مصدوم حادثه، برای مشخص شدن انگیزه اصلی مرد اسیدپاش دو روز پیش وی دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا كرد 3 بار در مركز روانی بستری بوده و یك بیمار روانی است. شب حادثه نیز دچار جنون شده و ناخواسته به همسر سابق و پدرش حمله كرده و به آنها اسید پاشیده است.

بنا بر این گزارش، در پی اظهارات متناقض مرد اسیدپاش، وی با دستور قضایی بازپرس صادقی، رئیس شعبه 703 مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد به پزشكی قانونی انتقال می‌یابد تا صحت سلامت روانی متهم و انگیزه واقعی وی از این حادثه دلخراش مشخص شود.گزارش خبرنگار ما حاكی است، مرد مصدوم از بیمارستان مرخص شده، اما دخترش به دلیل سوختگی عمیق همچنان بستری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha