سلامت نیوز : جامعه شناس و استاد دانشگاه گفت: زندگی زناشویی که بر اساس انتخاب در سایت‌ها و مراکز همسریابی صورت گیرد، در 90درصد موارد منجر به طلاق می شود.

امان الله قرایی مقدم  در گفت‌وگو با برنا با بیان این مطلب افزود: انتخاب همسر یکی از دشوارترین گزینش ها در زندگی هر انسان است، به طوری که والدین و مشاور به عنوان مهمترین مربی می توانند دختران و پسران را در این مورد آموزش دهند.

این جامعه شناس و استاد دانشگاه ادامه داد: زندگی زناشویی که بر اساس انتخاب در سایت‌ها و مراکز همسریابی صورت گیرد، در 90درصد موارد منجر به طلاق می شود، چرا که این گونه ازدواج ها بر پایه هوا و هوس صورت گرفته است.

قرایی مقدم افزود: دختران و پسرانی که از طریق سایت ها و مراکز همسر یابی با یکدیگر آشنا می شوند، هیچ گونه شناختی از گذشته یکدیگر نداشته و عدم آشنایی درست و صحیح دختر و پسر به هنگام ازدواج از یكدیگر سبب بروز مشكلات فراوان در زندگی خانوادگی پس از ازدواج می شود.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه این گونه دختران و پسران جوان به هنگام ازدواج هیچ معیار مناسبی ندارند و صرفا پسندیدن مشخصات ظاهری را كافی می دانند که این موضوع خود سبب مشکلات بعدی در زندگی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha