سلامت نیوز: نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به دوفوریت طرح اصلاحیه‌ای از قانون برنامه پنجم رای دادند كه در صورت تصویب نهایی آن، صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تكفل آنان به عهده دستگاه اجرایی و صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران غیرشاغل و افراد تحت تكفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نمایندگان با 163 رای موافق به دوفوریت این طرح تحت عنوان « طرح اصلاح بند "ب" ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم » رای دادند.

حسن كامران به عنوان یكی از طراحان این طرح اظهار داشت: به دلیل عدم تعیین تكلیف قانون در رابطه با نحوه بهره‌وری ایثارگران بازنشسته از تسهیلات بند "ب" ماده 44 قانون برنامه مبنی بر اینكه آیا اساسا بازنشستگان شاغل تلقی شده و باید از طریق دستگاه محل اشتغال قبلی از تسهیلات این قانون بهره‌مند شوند و یا غیرشاغل تلقی شوند، این طرح به صورت دوفوریتی تهیه شده است.

وی با بیان اینكه این طرح دوفوریتی توسط 70 نماینده به امضا رسیده است، گفت: در حال حاضر دستگاه متولی و مسئول ارائه خدمات به بازنشستگان ایثارگر مشخص نیست و آن‌ها با مشكل مواجه هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، پس از مذاكرات نمایندگان به دوفوریت این طرح رای دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha