سلامت نیوز : مدیر عامل كانون هموفیلی ایران گفت: با وجود گذشت 4 سال از دستور صریح رئیس جمهوری مبنی بر در اولویت قرارگرفتن بیماران هموفیلی هنوز این بیماران سهام عدالت دریافت نكرده اند.
 
احمد قویدل در گفت‌وگو با فارس درباره پرداخت سهام عدالت به بیماران مبتلا به هموفیلی اظهار داشت: با وجود دستور صریح رئیس جمهوری در حدود 4 سال پیش درباره اعطای سهام عدالت به بیماران هموفیلی با اینكه اولویت برای آنها تعیین شده است عملاً هنوز سهام عدالت به این بیماران تحویل نشده و در این زمینه هیچ ارگانی پاسخگو نیست.

وی افزود: همه مدارك مربوط به سهام عدالت بیماران هموفیلی به وزارت بهداشت تحویل شده است ولی متأسفانه تا این لحظه هیچكدام از بیماران هموفیلی نتوانستند سهام عدالت را تحت عنوان بیماران هموفیلی دریافت كنند.

قویدل تصریح كرد: اگر اساساً چنین دستوری داده نمی‌شد و اولویتی برای آن تعیین نمی‌شد شاید بسیاری از این بیماران در مسیر زندگی عادی خود از طریق پدر یا خانواده‌هایشان می‌توانستند سهام عدالت را دریافت كنند.

وی اضافه كرد: متأسفانه عملاً در حال حاضر قشری كه آسیب‌پذیر بوده نتوانسته از سهام عدالت استفاده كند و جالب است كه اساساً مسئولان پاسخی به این درخواست بیماران هموفیلی نمی‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha