سلامت نیوز: مرتفع ترین بیمارستان كشور در مجموعه بیمارستان سینا راه اندازی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت غفار زاده، گفت: این بیمارستان یك بیمارستان جنرال و قدیمی ترین بیمارستان كشور است. بنای آن در حدود سال 1248 هجری شمسی است و از آن زمان تاكنون همه بیماران ترومایی و سوانح دیده را پذیرا بوده است.

وی افزود: با توجه به تغییرات و توسعه ای كه در این مدت داشته، در این بیمارستان علاوه بر تروما، تخصصهای جراحی، ارتوپدی، اعصاب، داخلی مغز نیز وجود دارد و در حال حاضر در این مجموعه، منتظر یك اتفاق بزرگ هستیم و تا پایان پاییز امسال در دل این مجموعه شاهد راه اندازی مرتفع ترین بیمارستان كشور  (در حدود 14 طبقه) خواهیم بود.

مدیر بیمارستان سینا تعداد دستیاران این مركز را بالغ بر 135 دستیار دانست و گفت: دستیاران فعال ما حدود 120نفر هستند كه بار عمده خدمات درمانی ما بر عهده این عزیزان و اعضای هیئت علمی بیمارستان است و با توجه به اینكه بیمارستان یك مركز آموزشی و پژوهشی نیز هست، بنابراین نیروهای انترن و دانشجوی پزشكی هم در بیمارستان داریم.

غفارزاده درباره میانگین مراجعه كنندگان به بیمارستان گفت: بیمارستان در شبانه روز و به طور میانگین در درمانگاه اورژانس 130 بیمار و در درمانگاه تخصصی  یا الكتیو 200 تا 250 مراجعه كننده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha