لازم به ذكر است بر اساس شواهد ارائه شده از سوی مردم منطقه، بهداری موجود در شهر سوق متعلق به سالهای قبل از انقلاب میباشد و هیچگونه تغییری در ساختار و تجهیزات این درمانگاه صورت نگرفته است.

سلامت نیوز : لازم به ذكر است بر اساس شواهد ارائه شده از سوی مردم منطقه، بهداری موجود در شهر سوق متعلق به سالهای قبل از انقلاب میباشد و هیچگونه تغییری در ساختار و تجهیزات این درمانگاه صورت نگرفته است.

خبرآنلاین نوشت:

مادری 30 ساله بدلیل سهل انگاری كادر پزشكی و خراب شدن امبولانس در یكی از شهرهای كهكیلویه و بویر احمد جان خود را از دست داد.

شنبه شب خانم " آمنه نصرتی فرزند مهیار " 30 ساله در سوق یكی از شهرهای استان كهگیلویه وبویراحمدهنگام افطار دچار نیش زدگی زنبور می شود و بلافاصله به درمانگاه شهر "سوق" جهت مداوا مراجعه می كند. در این حادثه كه 5 شهریور ماه رخ داد مصدوم دچار تنگی نفس شدید شده و بدلیل نبود تجهیزات پزشكی و نبود راننده آمبولانس نهایتا با تاخیر زیاد بوسیله تنها آمبولانس قدیمی موجود جهت مداوا به " بیمارستان دهدشت " اعزام می شود.

در بین راه آمبولانس با نقص فنی مواجه شده و همراهان مصدوم مجبور می شوند حدود 20 دقیقه صبركرده تا دوباره مصدوم خود را با وسیله نقلیه دیگری به بیمارستان دهدشت برسانند. بر این اساس در حین جابجائی و قطع كپسول اكسیژن كه ناشی از سهل انگاری و غیر حرفه ای عمل كردن كادر پزشكی همراه بیمار بوده ، مصدوم دچار تنگ نفسی شدید شده و به كما رفته و در بیمارستان دهدشت فوت می كند.ایشان مادر دو فرزند پسر سه و نیم و دو و نیم ساله بودند.

این درحالی است كه ماشین های موسو اهدایی سازمان بهداشت جهانی به تمامی مراكز درمان یخش های شهرستان كهگیلویه با تصمیم شخصی رئیس مركز بداشت شهرستان به صورت اجاره ای در اختیار شركت نفت قرار گرفته است.

لازم به ذكر است بر اساس شواهد ارائه شده از سوی مردم منطقه، بهداری موجود در شهر سوق متعلق به سالهای قبل از انقلاب میباشد و هیچگونه تغییری در ساختار و تجهیزات این درمانگاه صورت نگرفته است.

همچنین سوق به نسبت جمعیت دارای بیشترین تحصیلكرده های دانشگاهی قبل و بعد از انقلاب و همچنین تعداد زیادی پزشك عمومی و متخصص و پروفسور در سطح استان وكشور میباشدو قبرستان این شهر مملو از جوانانی است كه یا در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیدند و یا به دلیل خطرناك بودن جاده و مشكلات ارتباطاتی سوق با مركز شهرستان بر اثر تصادف جان خود را ازدست داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha