سلامت نیوز: وزیر بهداشت از بازرسی اورژانس تمام بیمارستان‌های سراسر كشور بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مرضیه وحید دستجردی صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دانشكده طب سنتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاكنون آموزش مداوم را برای بیش از 200 هزار نفر از جامعه پزشكی در وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشكی، سازمان نظام پزشكی و انجمن ها داشته ایم با این حال برای این گروه بزرگ ظرفیت جدید را با همكاری صدا و سیما و شبكه خبر ایجاد كرده ایم كه بسیاری از مشكلات برگزاری سمینارهای آموزشی را بر طرف می كند.
 
وی اضافه كرد: بنا داریم بعد از ماه رمضان پخش این برنامه‌ها آغاز شود و به جای اینكه پزشكان ما از شهرستانها به تهران بیایند و مشكلات رفت و آمد داشته باشند از محل سكونت خود با صرف وقت و هزینه كمتر از طریق صدا و سیما آموزش دریافت می‌كنند و بنا داریم نه تنها برای آموزش مداوم جامعه پزشكی از این سیستم استفاده كنیم بلكه سایر آموزش‌ها به خصوص پزشك خانواده، توسعه‌ای كه پزشك خانواده در كل كشور خواهند داشت كه هم آموزش‌های حین خدمت، هم دوره‌های PHD كه برای عزیزان طراحی شده است.از این طریق انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بازرسی از اورژانس‌ها گفت: بازرسان تقریبا تمام بیمارستان‌های تهران را بازرسی كردند و هفته‌ای 2 روز گزارش گیری داریم. گزارش اخیر را روز شنبه دریافت كردیم و بعد ماه رمضان هم كل اورژانس‌های كشور بازدید خواهد شد. برخی بیمارستانهای تهران كه ضعف و مشكلات زیادی دارند چندین بار بازدید شده‌اند. در مورد برخی بیمارستانها با روسای بیمارستان یا با معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشكی جلساتی برگزار شد كه فكر می‌كنم نتیجه بسیار مثبتی در پی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha