شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 32531
سلامت نیوز :یونیسف ایران عید فطر را به کودکان و خانواده های ایرانی تبریک می گوید
پیام مشترک جانشین نماینده یونیسف در ایران آنا ریاتی و سفیر حسن نیت مهتاب کرامتی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی یونیسف در ایران جانشین نماینده یونیسف در ایران آنا ریاتی و سفیر حسن نیت مهتاب کرامتی در پیام مشترکی عید فطر و هفته جهانی کودک را  تبریک گفته  و در ادامه آمده است  بدین وسیله مایلیم از طرف دفتر نمایندگی یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل) در ایران، مناسبت فرخنده عید فطر را به تمام کودکان و خانواده های ایرانی تبریک بگوییم.
امیدواریم ماه رمضان فرصت کافی را برایمان فراهم آورده باشد تا به تعهدتمان برای تقویت روحیه انسانیت در جامعه عمیق تر بیندیشیم. ما در یونیسف معتقدیم ستونهای اصلی انسانیت و پیشبرد بشریت ، پرورش و مراقبت از کودکان در جهت رشد و شکوفایی حداکثر تواناییهای آنها است.
در این رستا با شرکای کاری دولتی و غیر دولتی خود جمع شده ایم تا در آستانه روز کودک ، شانزدهم مهر ماه ، برای کودکان متحد شویم و توافق کرده ایم تا این مناسبت شاد را با محور" کودک، فرزند پروری مثبت، جامعه ایمن" جشن بگیریم.
بنابراین، مایلیم از همه شما، به عنوان یک پدر یا مادر، یک معلم، یک سرپرست و به عنوان کسی که در زندگی روزانه خود با کودکان در تماسید، دعوت کنیم تا در این راه به ما بپیوندید و با خود در مورد نحوه رفتار با کودکانتان فکر کنید. آیا از دانش و اطلاعات لازم در زمینه مهارتهای فرزندپروری مثبت برخوردار هستید؟
در نهایت تاکید می کنیم که روز کودک صرفا یک جشنواره نیست، بلکه این مناسبت را باید گامی دانست در جهت ساختن جهانی شایسته کودکان. در این راستا ما از خانواده به عنوان بنیادی ترین واحد یک جامعه و مسوول پرورش و تربیت کودکان، حمایت می کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha