سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 32694
سلامت نیوز :سارق حرفه‌ای كه با آزاد شدن دوباره از زندان، مسافران پایانه‌های مسافربری و راه‌آهن تهران را با تعارف آبمیوه‌های مسموم، بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌كرد، برای هشتمین‌بار دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده از اوایل تیر امسال با شكایت مردی مبنی بر سرقت اموالش در سالن انتظار پایانه مسافربری غرب تهران در دستور كار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاكی به پلیس گفت: برای خرید بلیت به پایانه غرب مراجعه كردم تا به ارومیه سفر كنم كه مرد مسافری به من آب میوه تعارف كرد كه پس از استفاده از آن در بیمارستان به هوش آمدم.

وی اضافه كرد: همانجا متوجه شدم 250 هزار تومان پول و اموال همراهم از سوی مرد غریبه سرقت شده است.با شروع تحقیقات، مسافران دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی، شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.در تحقیق از شاكیان معلوم شد، آنها نیز در دام یك مرد شیاد گرفتار شده‌اند و پس از استفاده از آبمیوه‌های مسموم وی، بی‌هوش شده و اموالشان به سرقت رفته است.

با جمع بندی اطلاعات، متهم در یك قدمی سرقت دستگیر و مشخص شد وی 7 سابقه كیفری دارد.با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهم بدون پوشاندن چهره، دادیار پرونده از مردم خواست در صورت شكایت از متهم به دادسرای جنایی یا پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha