سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 32722

یک متخصص داخلی گفت: انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن خود را کم‌کنند همچنین اسید اوریک انگور ، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن را از بدن پاک می‌کند.

سلامت نیوز : یک متخصص داخلی گفت: انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن خود را کم‌کنند همچنین اسید اوریک انگور ، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن را از بدن پاک می‌کند.
 
سید علی ابوالحبیب متخصص داخلی و محقق طب اسلامی در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار داشت: انگور بهترین میوه برای افرادی است که می‌خواهند لاغر شوند. انگور بدن افراد را از اسید اوریک، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن پاک می‌کند.

وی گفت: مصرف آب‌غوره نیز برای افرادی که مبتلا به چاقی مفرط هستند، بسیار مفید است و افراد برای لاغر شدن می‌توانند جودوسر مصرف کنند و کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی بگیرند می‌توانند در رژیم غذایی خود سیب را با پوست مصرف کنند.

این متخصص داخلی اضافه کرد: کنگر فرنگی سبزی لاغر کننده‌ای است که افراد چاق می‌توانند هر روز از آن مصرف کنند همچنین برای لاغر شدن بهتر است صبح ناشتا آب لیموترش را با یک لیوان آب و مقداری عسل مصرف کنند. مصرف روزانه هویج خام نیز در لاغر کردن افراد چاق بسیار مفید است.

ابوالحبیب افزود: میزان اراده در افراد چاق بلغمی برای لاغر شدن بسیار کم است و همچنین میزان همکاری با پزشک نیز بسیار پایین است و اراده افراد چاق دموی مزاج در لاغر کردن نیز کم است و میزان همکاری این افراد با پزشک نیز در سطح پایین قرار دارد.

وی بیان داشت: افرادی که سوداوی مزاج هستند و به چاقی نیز مبتلا هستند، اراده و علاقه آنها برای لاغر شدن بسیار است و همکاری آنها با پزشک بسیار بالا است.

این متخصص داخلی اظهار داشت: تنها گروه علاقه‌مند و با اراده خوب برای درمان چاقی افراد سوداوی مزاج هستند و بعد از آن افراد صفراوی، سپس دموی مزاج‌ها و بالاخره ضعیف‌ترین اراده درمانی را گروه بلغمی‌ مزاج‌ها در درمان چاقی از خود نشان می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha