معاون بیمه درمان سازمان خدمات درمانی در واکنش به اظهارات مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: 100 درصد هزینه پیوند بیماران کلیوی را پرداخت می‌کند.

سلامت نیوز : معاون بیمه درمان سازمان خدمات درمانی در واکنش به اظهارات مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: 100 درصد هزینه پیوند بیماران کلیوی را پرداخت می‌کند.
 
سید مرتضی ادیانی، معاون بیمه درمان سازمان خدمات درمانی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه سازمان بیمه خدمات درمانی به هیچ وجه هزینه پیوند کلیه را متوقف نکرده است، اظهار داشت: متأسفانه مطالبی که توسط مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی مطرح شده اصلاً صحت ندارد و سازمان بیمه خدمات درمانی به تعهدات خود در قبال در تمامی بیماران و بخصوص بیماران خاص عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: از اسفند سال گذشته سازمان بیمه خدمات درمانی هزینه‌های پیوند بیماران کلیوی را 100 درصد به بیمارستان‌ها پرداخت کرده است.

ادیانی در پاسخ به این پرسش که چرا که سازمان بیمه خدمات درمانی هزینه های پیوند بیماران کلیوی را به هیئت امنای ارزی پرداخت نمی‌کند، گفت: لزومی ندارد که این هزینه به واسطه‌ای تحت عنوان "هئیت امنای ارزی" پرداخت شود چرا که پرداخت پول به این گروه بر خلاف قانون است.

معاون بیمه درمان سازمان خدمات درمانی اضافه کرد: متأسفانه برخی از افراد هر چند یکبار مطالبی غیر کارشناسانه مطرح می‌کنند که موجب نگرانی بیمه شدگان را ایجاد می‌کند و مشخص نیست علت مطرح کردن چنین موضوعاتی
چیست؟

وی ادامه داد: سازمان بیمه خدمات درمانی به تمامی بیمارانی که در شرف عمل پیوند کلیه هستند این قول را می‌دهد که تمامی هزینه های پیوند کلیه را بر مبنای تعرفه‌های ابلاغی شورای عالی بیمه خدمات درمانی پرداخت کند.

ادیانی تأکید کرد: هم‌اکنون بر اساس تعرفه‌های ذکر شده، هزینه‌های پیوند کلیه حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان بوده که سازمان بیمه خدمات درمانی، 100 درصد این هزینه‌ها را به بیمارستان‌ها پرداخت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha