سلامت نیوز :جلسه رفع اختلاف بین بیمارستان‌های خصوصی و بیمه‌ها با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برگزار شد.
دكتر سیدسجاد رضوی رییس مركز نظارت و اعتباربخشی مراكز درمانی  درخصوص نتایج این جلسه، گفت: همانطور كه قبل از این هم اعلام كردیم اختلاف شدیدی بین اتحادیه بیمارستان‌های خصوصی و سازمان‌های بیمه‌گر وجود نداشت و در این جلسه سوء تفاهمات موجود در حضور وزیر و معاون درمان مطرح و توافقات كلی برای انجام سقف تعرفه‌های ابلاغی از سوی دولت مطرح شد.
وی افزود: جزییات اختلافات درخصوص نحوه پرداخت و محاسبات خدمات مطرح و مقرر شد سایر مشكلات كوچك باقیمانده با جلسات ممتد طرفین (انجمن صنفی بیمارستان‌های خصوصی و سندیكای بیمه‌گران ایران) كه از این پس برگزار خواهد شد، حل و فصل شود.
دكتر رضوی ادامه داد: توافق این دو بخش منجر به آرامش مردم، بیمه‌گذاران و بیمارستان‌های خصوصی شده و در نهایت به پیشبرد اهداف نظام سلامت می‌شود.
گفتنی است: در این جلسه دكتر دستجردی وزیر بهداشت، دكتر امامی رضوی معاون درمان، دكتر رضوی رئیس مركز نظارت بر درمان، دكتر نعیمی دبیر انجمن صنفی بیمارستان‌های خصوصی درجه یك تهران و دبیر سندیكای بیمه‌گران ایران حضور داشتند.
لازم به ذکر است عدم پرداخت تعرفه های درمانی از سوی بیمه های تکمیلی به بیمارستان های خصوصی در سال جدید موجب بروز اختلافاتی طی چند روز اخیر بین این بخش ها شده و توجه رسانه ها به این امر موجب پررنگ تر شدن این اختلافات شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha