یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 32881
سلامت نیوز : طاها طاهری، قائم‌مقام دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر: هم‌اكنون شربت تریاك در برخی از استانهای كشور توزیع شده و برخلاف گزارش وزارت بهداشت در برخی از استانها این شربت وجود ندارد. سعی می‌كنیم با كنترل مداوم استانها شربت به طور منظم توزیع شود تا معتادان دچار مشكل نشوند. معتادان تزریقی هشت استان تاكنون جمع‌آوری شده و به مراكز درمانی منتقل شده‌اند. به زودی استان خراسان رضوی نیز تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

«نورالله حیدری دستنانی» عضو كمیسیون آموزش مجلس: همانطور كه دولت در عرصه اقتصادی به ویژه هدفمند كردن یارانه‌ها و همچنین دیگر عرصه‌ها به بیراهه می‌رود، طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها هم نخستین و آخرین اشتباه دولت نخواهد بود. كاهش رفت و آمد‏‏‏، آرامش ذهنی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای انجام فعالیت‌های فوق برنامه دانش‌آموزان تنها استدلال‌ مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای انجام این طرح است. دو دلیل نخست آنها حتی قابلیت طرح شدن هم ندارد.

سرهنگ سیدهادی هاشمی رئیس سابق پلیس راهنمایی رانندگی شهر تهران: برای آنكه عابران پیاده مجبور به گذر از پل هوایی شوند باید معابر به گونه‌ای طراحی شود كه امكان تخلف فراهم نباشد. افراد پیاده یكی ازمولفه‌های اصلی شكل‌گیری حوادث و ناهنجاری‌های ترافیكی در معابری شهری هستند. یكی از ریشه‌های اصلی این معضل عدم فرهنگ‌سازی و آموزش است. محل گذر عابرپیاده چه به صورت پل و چه زیر گذر در معابر به اندازه نیاز عابران نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha