سلامت نیوز : وزارت بهداشت اعلام کرد: ح. ف بیماری مشهور بیمار رها شده این بار پس از 75 روز بستری در بخش عفونی بیمارستان امام (ره) به هیچ وجه حاضر نیست به خانه‌اش برگردد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بیمار رها شده که در یک جنجال رسانه‌ای چند ماه پیش به سرعت تبدیل به خبرسازترین سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی آن زمان شد از چهارم تیر امسال به‌ دنبال عفونت مجدد ناحیه کشاله­ران ناشی از تزریق مواد مخدر در بخش اورژانس و عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و از خدمات درمانی و بهداشتی، رایگان بهره‌مند شده است.
 
بر اساس این گزارش این بیمار پس از دریافت انواع خدمات درمانی رایگان با وجود داشتن منزل شخصی و خانواده و نیز اتمام دوره درمانی از مدتها پیش به هیچ وجه حاضر به ترک بیمارستان و بخش عفونی نیست و همراهان وی نیز از ملاقات و ترخیص بیمار خودداری می‌کنند.

رحمانی، مسئول فنی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: این بیمار در حال حاضر با سوء‌‌استفاده و حاشیه امنی که در طی این مدت برای خود در رسانه‌ها و جامعه ایجاد کرده است به جهت طولانی کردن فرآیند درمان به هیچ کس از پرسنل بخش اجازه تعویض پانسمان زخمهایش را نمی دهد و با امتناع تعمدی از دریافت خدمات درمانی سعی در طولانی کردن مدت اقامت خود در بیمارستان را دارد.

رحمانی با اشاره به تمام شدن دوره درمان این بیمار از چندین روز پیش گفت: اشغال یک تخت بخش عفونی توسط این بیمار و معتاد تزریقی که احساس میکند پشتوانه رسانه‌ای قوی دارد و هیچ مقامی نمیتواند متعرض او شود، باعث شده تا ارائه خدمت به بیماران نیازمند دیگر با مشکل مواجه شود.

وی افزود : متاسفانه نوع برخورد این بیمار نیز با پرسنل بخش عفونی و نیز پزشکان معالج بسیار زشت و زننده و تحکم آمیز بوده و به خاطر مشکلات قبلی پیش آمده برای برخی همکاران بیمارستان در خصوص پرونده این بیمار، امکان برخورد منطقی و مناسب با این شخص وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha