سلامت نیوز : مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی کشور از برگزاری آزمون استخدام بیش از 850 نفر پرستار، کادر درمان و اداری در 4 آذر امسال خبر داد.

رحمت الله حافظی در گفت وگو با سازمان نظام پرستاری کشور اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی آزمون استخدام بیش از 850 پرستار و کادر اداری و  درمانی در صندوق تامین اجتماعی کشور مهر امسال انجام می شود.


وی ادامه داد: هم اکنون بر اساس برآورد اولیه سهمیه 850 نفری برای این آزمون در نظر گرفته شده است که البته تا 3 روز آینده و بر اساس نیازسنجی مراکز درمانی و شعب بیمه ای کشور سهمیه نهایی اعلام می شود.

 مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی کشور افزود: 80 درصد از سهمیه نهایی برای بخش درمان و 20 درصد برای بخش بیمه ای (شعب و بخش های مرتبط با بیمه تامین اجتماعی) است و 80 درصد سهمیه نیروهای بخش درمان به نیروهای فنی درمانی اعم از پزشک، پرستار و گروه های وابسته اختصاص می یابد و 20 درصد به نیروهای پشتیبانی اعم از بخش اداری، پذیرش، مدارک پزشکی و... تعلق می گیرد.

حافظی گفت: این میزان سهمیه برای جذب نیرو صرفاً برای برطرف کردن کسری های موجود نیروی انسانی در مراکز درمانی و اداری تأمین اجتماعی است و برای اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای خدمات بالینی باید خلاء ایجاد شده به طور جداگانه جبران شود.

وی یادآور شد: این قانون هنوز در مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا نشده است و منتظریم تا قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اجرا شود تا مشابه آن نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی به اجرا در آید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha