یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 32888
سلامت نیوز : وزیر بهداشت از امکان ارائه خدمات بیمه‌های تکمیلی در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی خبر داد.
به گزارش مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به برنامه‌ریزیهای صورت گرفته مقدمات ورود بیمه‌های تکمیلی علاوه بر بیمارستانهای خصوصی در بیمارستانهای آموزشی و دولتی انجام شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه ورود بیمه‌های تکمیلی در بیمارستانهای آموزشی و دولتی در معاونت درمان این وزارتخانه نهایی شده است.

وزیر بهداشت در ارتباط با مشکلات بیمه‌های تکمیلی و نبود برخی از خدماتی که بیمه‌ها ارائه می‌دهند در شرح وظایف بیمه‌های تکمیلی و در نهایت اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با باز تعریف این بیمه‌ها، گفت: شرح وظایف و خدمات بیمه‌های تکمیلی و نحوه آن مسئله جداگانه‌ای است که وزارت بهداشت نیز به این مهم توجه دارد و البته آنچه که مسلم است بیمه‌های تکمیلی خدماتی را که بیمه‌های پایه ارائه می‌دهند، در شرح وظایف خود تعریف کنند.

دستجردی در ارتباط با اختلاف بیمارستانهای خصوصی با بیمه‌های تکمیلی گفت: در این راستا و با توجه به جلسه‌ای که صنف بیمه‌های تجاری با صنف بیمارستانهای خصوصی برگزار کردند در نهایت توافقات لازم برای حل مشکل در این جلسه گرفته شد و بر این اساس اختلاف بیمارستانهای خصوصی با بیمه‌های تکمیلی نیز برطرف شد.

وی در ادامه به مطالبات وزارت بهداشت از بیمه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر وزارت بهداشت و بیمارستانهای دولتی مبلغ 350 میلیارد تومان از سازمانهای بیمه ‌گر طلب دارند. این بدهی سازمانهای بیمه‌گر در بخشهای متعددی نظیر داروخانه‌ها، بیمارستانها و مراکز درمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha