سلامت نیوز: سومین كنگره بین‌المللی راینولوژی ایران در تاریخ 12 تا 15 مهرماه امسال با همكاری آكادمی جراحی پلاستیك صورت اروپا در مركز همایش‌های رازی تهران برپا می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از انجمن علمی راینولوژی ایران ، دكتر محمود سوادكوهی ،دبیر اجرایی این كنگره با اعلام خبر فوق گفت: در كنگره امسال انجمن راینولوژی ایران، سه نفر از دانشگاه «جان هاپكینز» آمریكا و سخنرانانی از كشورهای فرانسه، بلژیك، ایتالیا، تركیه و مصر حضور دارند.

وی ادامه داد: این كنگره شامل چهار بخش در زمینه راینولوژی، راینوپلاستی، جراحی‌های پلاستیكی و ترمیمی، سر و صورت و گردن و روش‌های غیرجراحی جوان سازی صورت و درمان بیماری‌های پوستی است.

به گفته دكتر سوادكوهی در بخش راینولوژی، بیماری‌های مختلف سینوسی، تومورهای بینی و قاعده جمجمه، پیشرفت‌های جدید در عفونت‌ها و تومورهای بینی و سینوسی و همچنین قاعده جمجمه و آلرژی مورد تبادل اطلاعات پزشكی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بخش راینوپلاستی، پیشرفت‌ها، تكنیك‌ها و روش‌های صحیح انتخاب بیماران، بررسی عوارض و هشدار نسبت به عوارض احتمالی جراحی‌ها به دواطلبان و متقاضیان اعمال جراحی زیبایی به شكل صحیح اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین كنگره بین‌المللی راینولوژی ایران ادامه داد: در بخش جراحی‌های پلاستیك و ترمیمی سر و گردن، روش‌های جراحی برای جوان سازی صورت، نحوه برخورد صحیح با سرطان‌های پوستی سر و گردن، نحوه بازسازی ضایعات مربوط به ناحیه فوق كه به علت ضربه یا برداشتن تومورها ایجاد می‌شود با استفاده از روش‌های پیشرفته ترمیمی ارایه خواهد شد.

وی از روش‌های غیرجراحی برای جوان سازی صورت و همچنین درمان بیماری‌های پوستی در این نواحی نام برد و تصریح كرد: تزریق بوتاكس، چربی و ژل، بهره‌گیری از روش لیزر و دیگر روش‌های جدید از قبیل «مزوتراپی» ( تزریق داروها و ویتامین‌ها در نواحی زیر پوست برای برطرف كردن چربی اضافه و تحریك برای ساختن كلاژن) بررسی مزایا و معایب هر یك از روش‌های فوق، تزریق پلاكت و ...در این كنگره میان پزشكان داخل و خارج كشور به بحث و هم‌اندیشی گذاشته خواهد شد.

سوادكوهی از برپایی 16 پانل و میزگرد در موضوعات فوق و سخنرانی پیرامون مسایل پزشكی قانونی و آگاهی در مورد حقوق بیمار و پزشك به عنوان دیگر برنامه‌های این كنگره نام برد و گفت: برای اولین بار موضوعات این كنگره از هم جدا شده و سخنرانی‌های مربوط به هر رشته در شش سالن مجزا برگزار خواهد شد.

سومین كنگره بین‌المللی راینولوژی ایران با همكاری استادان دانشگاه‌های سراسر كشور و انجمن‌های علمی گوش، گلو، بینی و جراحی سرو گردن ایران (ENT)، راینولوژی ایران، پلاستیك و ترمیمی، فك و صورت، پوست، چشم، آكادمی جراحی پلاستیك صورت اروپا (EAFPS) و انجمن‌های لیزر و خواب برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha