سلامت نیوز : نایب رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: «تعدادی از بیمه‌کنندگان تکمیلی باید تا ابتدای تیرماه قرارداد خود را تمدید می‌کردند اما هنوز از تمدید قرارداد خبر نیست.بنابراین بهتر است بیمارستان‌ها تا زمان تمدید قراردادها هر نوع مورد اورژانسی را پذیرش کنند و به حل این مساله کمک کنند.»

به گزارش سینانیوز، دکتر محمدرضا نوروزی دبیر نخستین همایش متخصصان کشور در این همایش گفت: «هدف از تشکیل این همایش گردهمایی متخصصان در یک مکان است تا بتوانند تبادل اطلاعات داشته باشند. این یک همایش بین رشته‌ای است و گروه‌ها می‌توانند بر اساس برنامه شرکت کنند. »
وی در ادامه افزود: «عموما همایش‌ها تک محوری هستند اما در راستای جامعه نگری در حوزه بهداشت و درمان، باید یک جامعه نگری در خدمات علمی انجام شود.»
نوروزی گفت: «در این همایش حدود ۲۰۰ نفر از اساتید مجرب دانشگاه‌های علوم پزشکی به ارائه بیش از ۲۰۰ موضوع علمی در رشته‌های مختلف خواهند پرداخت.»
وی با بیان اینکه پزشکان همانند افراد عادی بیمار می‌شوند و باید هزینه‌های درمان را بپردازند تصریح کرد: «درسازمان نظام پزشکی نوعی بیمه برای گروه‌ها و جامعه پزشکی قرار داده شده و صندوقی برای بیماری‌های صعب‌العلاج پزشکان نیز در نظر گرفته شده است. »
دبیر نخستین همایش متخصصان کشور اذعان داشت: «بیمه‌های تکمیلی پول بیشتری را از مردم دریافت می‌کنند و موظف هستند خدمات بیشتری را ارائه دهند اما متاسفانه برخی از بیمه‌های تکمیلی در طول هر سال باید قرارداد خود را با بیمارستان‌ها تمدید کنند. اما در این میان بعضی از بیمه‌ها علی‌رغم دریافت حق بیمه از مردم، قرارداد خود را تمدید نمی‌کنند در نتیجه واحد ارائه دهنده خدمات، خدمات به مردم نمی‌دهد. »
وی در پایان خاطر نشان کرد: «تعدادی از بیمه‌کنندگان تکمیلی باید تا ابتدای تیرماه قرارداد خود را تمدید می‌کردند اما در مقابل مردم را در مقابل ارائه‌کنندگان خدمات قرار دادند. البته این مساله مشمول بیمه‌های بزرگ نمی‌شود و بهتر است بیمارستان‌ها هر نوع مورد اورژانسی را پذیرش کنند و به حل این مساله کمک کنند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha