سلامت نیوز: مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی از اجرای طرح بیمه مكمل برای بازنشستگان و خانواده های تخت تكفل آنان از اول مهر ماه سال جاری خبرداد و افزود: این افراد در صورت درخواست می توانند زیر پوشش بیمه تكمیلی قرار گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی تامین اجتماعی، رحمت اله حافظی افزود: این بیمه به صورت یكسان برای بازنشستگان سراسر كشور و با محوریت كانون های بازنشستگی سراسر كشور اعمال می شود و بازنشستگان با مراجعه به این كانون ها می توانند از مزایای این بیمه بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین نشست مسوولان این صندوق با نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان خصوصی سازی افزود: دراین نشست برای واگذاری 300 میلیارد تومان سهام به وزارت بهداشت از محل دیون دولت به تامین اجتماعی تبادل نظر شد.

حافظی اظهار داشت: در صورت توافق نهایی، با واگذاری این سهام به وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشكی در خصوص ارایه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی پیش پرداخت دریافت می كنند.

وی خاطر نشان كرد شركت های دارویی وابسته به تامین اجتماعی، بابت فروش دارو به مراكز درمانی وابسته به وزارت بهداشت 191 میلیارد تومان طلب دارند كه با احتساب بدهی 11 میلیارد تومانی وزارت بهداشت بابت درمان مصدومان حوادث ترافیكی در بیمارستان های تامین اجتماعی، این وزارتخانه بیش از 200 میلیارد تومان به این صندوق بدهكار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha