سلامت نیوز: مدیر تحصیلات تكمیلی دانشكده پرستاری مامایی تهران از آغاز تحصیل سه دانشجوی خارجی در مقطع دكترای تخصصی پرستاری همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشكده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشكی تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، علیرضا نیكبخت نصرآبادی افزود: این سه دانشجو از شهر سلیمانیه كشور عراق برای ادامه تحصیل در مقطع دكترای تخصصی پرستاری در دانشكده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشكی تهران بورسیه شده اند.

وی با بیان اینكه پذیرش دانشجو از سایر كشورها برای نخستین بار در رشته پرستاری انجام می شود، گفت: دوره آموزشی این سه دانشجو مشابه دوره آموزشی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور جمهوری اسلامی ایران در مقطع دكترای پرستاری است.

مدیر تحصیلات تكمیلی دانشكده پرستاری مامایی تهران افزود: بر این اساس دوره تحصیلی آنها از دو مرحله آموزشی و پژوهشی شامل 20 واحد آموزش تئوری و 20 واحد پژوهش (پایان نامه) با نظارت اساتید مجرب و مسلط به زبان انگلیسی انجام می شود.

نیكبخت، زبان رسمی را برای تدریس، زبان انگلیسی عنوان كرد و گفت: همه شرایط و مراحل ثبت نام و مدارك مورد نیاز برای پذیرش دانشجویان خارجی در وب سایت دانشگاه علوم پزشكی تهران(پردیس بین المللی) اعلام شده و متقاضیان برای ادامه تحصیل می توانند برای طی مراحل اولیه برای پذیرش، مدارك تحصیلی خود را از طریق ایمیل به اداره پذیرش دانشجویان خارجی ارسال كنند.

وی یادآور شد مدارك آنها با حضور اساتید رشته مربوطه در شورای پذیرش دانشجویان خارجی بررسی و در صورت اعلام پذیرش، افراد می توانند نسبت به اخذ ویزا اقدام كنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha