سلامت نیوز: سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه از فعالیت ها و برنامه های دیجیتالی این دفتر با اولویت بهبود شیوه زندگی با رویكرد تغذیه ای خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز دكتر عبداللهی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به رویكرد جامعه به استفاده از رسانه های مختلف دیجیتال و نقشی كه این رسانه ها در آموزش و تغییر نگرش جامعه به ویژه كودكان و نوجوانان دارد، تصمیم گرفتیم تا به صورت بسیار فعال در این حوزه سرمایه گذاری كرده و استفاده از بازی های رایانه ای، اینترنت، نرم افزارهای مولتی مدیا و تلفن همراه را گسترش دهیم.

وی افزود: فعالیت های دیجیتال این دفتر شامل راه اندازی سایت تخصصی آموزش تغذیه ، تهیه نرم افزارهای تلفن همراه با موضوعات تغذیه ای مانند نرم افزار محاسبه كالری تلفن همراه و نرم افزار توصیه های تغذیه ای در پیشگیری از بیماری ها، تهیه كتاب های آموزشی الكترونیك با مباحث مهم تغذیه ای،  طراحی بازی های آموزشی تغذیه برای كودكان، تهیه فیلم های كوتاه آموزشی است.

دکتر عبداللهی از راه اندازی كامل این بسته ها تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه ها در راستای برنامه ارتقاء فرهنگ و سواد تغذیه ای جامعه با هدف اطلاع رسانی و آموزش همگانی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف غذایی و با رویكرد رسانه ای و دیجیتالی می باشد.

وی همچنین ادامه داد: از اهداف این برنامه كمك به انتخاب های آگاهانه و طراحی الگوهای مناسب غذایی در گروه های مختلف جامعه، برای پیشگیری و كنترل بیماری های غیرواگیر است.

گفتنی است: اجرای این برنامه با همكاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت انجام می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha