سلامت نیوز: رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از را‌ه‌اندازی 5 شعبه مددکاری در کشور جهت ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان خبر داد.

سید‌حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با فارس با اشاره به راه‌اندازی 5 شعبه مددکاری اجتماعی در 5 استان کشور اظهار داشت: به زودی این شعبات در استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: انجمن مددکاران اجتماعی ایران بنا دارد تا پایان اردیبهشت سال 1392 در تمامی استان‌های کشور شعب مددکاری اجتماعی راه‌اندازی کند.

موسوی چلک اضافه کرد: طبق اساسنامه وظایف خاصی برای انجمن مددکاری اجتماعی تعریف شده که همین وظایف را شعب مددکاری در استان‌های مختلف کشور انجام خواهند داد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: در شعبی که راه‌اندازی می‌شود از تمامی دستگاه‌ها و نهادها یک نفر حضور خواهد داشت و همین امر منجر به خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان خواهد شد.

وی بیان داشت: امسال نیز حدود 4 هزار دانشجو در رشته‌های علوم اجتماعی و مددکاری اجتماعی تحصیل خواهند کرد که در آینده این افراد می‌توانند در حوزه مددکاری موثر باشند.


موسوی چلک ادامه داد: انجمن مددکاران اجتماعی ایران در طی این سال‌ها توانسته خدمات خوبی را به جامعه هدف خود ارائه کند ضمن اینکه در سال جاری نیز بنا داریم با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف همایش‌های تخصصی را در بخش های متفاوت سالمندی برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha