سلامت نیوز: قرایی مقدم گفت: جوانان فریب مافیای مواد مخدر را نخوردند، چرا که مواد مخدر جدید با نام‌های فریبنده نابودگر زندگی است.
۱۳۹۰ جمعه ۲۵ شهریور ساعت 12:51

امان الله قرایی مقدم در گفت‌و گو با برنا با بیان این مطلب افزود: تولید كنندگان و مافیای مواد مخدر در تلاش هستند تا در هر صورت بازار مصرف و تولید را گرم نگه دارند، به طوری که می توان گفت قرص های اکستازی را در چندین نوع توزیع می کنند.

این آسیب شناس و استاد دانشگاه ادامه داد: مافیای مواد مخدر به دلیل ناتوی فرهنگی در بین جوانان به صورت ایجاد انحراف فکری و اعتیاد نفوذ کرده اند و از هیچ سرمایه گذاری و برنامه ریزی در این راستا خودداری نمی کنند.

قرایی مقدم با اشاره به این مطلب که مافیای مواد مخدر با نام‌های کاذب جدید هدف‌های شوم خود را دنبال می کند، افزود: 41 راهکار برای خانواده ها وجود دارد تا جوانان به اعتیاد گرایش پیدا نکنند که مهمترین راهکار آن کنترل شدید خانواده در مدارس نوجوان و جوانشان است.

این آسیب شناس و استاد دانشگاه به جوانان توصیه کرد که فریب مافیای مواد مخدر را نخوردند، چرا که مواد مخدر جدید با نام های فریبنده نابودگر زندگی است و نباید حتی از سوی کنجکاوی و ساده لوحی به طرف این‌گونه مواد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha