بر اساس گزارش انجمن جهانی آلزایمر حدودا 36 میلیون نفر در جهان با بیماری دمانس زندگی میکنند . به همین مناسبت دیزی کوستا رئیس هیئت مدیره انجمن جهانی آلزایمر پیامی را صادر کرده که در زیر میخوانید

سلامت نیوز :بر اساس گزارش انجمن جهانی آلزایمر حدودا 36 میلیون نفر در جهان با بیماری دمانس زندگی میکنند . به همین مناسبت دیزی آکوستا رئیس هیئت مدیره انجمن جهانی آلزایمر پیامی را صادر کرده که در زیر میخوانید :
هر سال که میگذرد من عینی میبینم که چگونه حرکت جهانی دمانس ، حجم و کیفیت اطلاع رسانی را در روز جهانی آلزایمر ، ۲۱ سپتامبر گسترش میدهد  .  این فعالیت نه فقط اطلاعات افزوده ای در اختیار منطقه ، سطح کشور ها و جهان قرار میدهد بلکه مشکلات اجتماعی، بهداشت و اقتصادی را که این بیماری بدنبال دارد را نیز پر رنگ تر نمایان  میسازد .
در حال حاضر ۳۶ ملیون نفر با بیماری دمانس زندگی میکنند . نیاز مبرمی   دیده میشود  که  بیماری را باید بیشتر شناساند  تا بتوان خدمات پزشکی و حمایتی را  بهبود بخشید  . این ارقام, چشم انداز نا امید کننده ای را ترسیم میکنند ولی ما باید چهره های فعال دمانس را به خاطر داشته باشیم . از مراقبین گرفته که با کار طاقت فرسای خود از افراد مراقبت میکنند تا محققین و دانشمندان که با صرف وقت زیاد دانش ما از بیماری را افزایش میدهند تا بلکه درمان بهتری برای بیماری دمانس بجویند. از همه مهمتر، افراد مبتلا به بیماری دمانس هستند  که به جای آنها یی که دیگر نمیتوانند حرف بزنند ، صحبت میکنند. در روز جهانی آلزایمر ۲۰1۱  ، دل ما به شماست و سپاسگزاریم . امیدواریم که تلاش شما همچنان ادامه یابد   .

من برای تمامی انجمن های عضو انجمن جهانی بیماری آلزایمر و تمام آنها یکه برنامه های مفصلی در سراسر دنیا   برای این روزتدارک دیده اند ، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که  نتایج ارزنده این اطلاع رسانی،  منافع طولانی مدت برای بیماران و مراقبین آنها به همراه داشته باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha