سلامت نیوز: نماینده مردم رباط کریم در مجلس بابیان این که شهرستان جدید بهارستان با ۶۵۰ هزار نفرجمعیت بیمارستان ندارد، گفت: طرح ساخت استادیوم ورزشی نصیرپور در رباط کریم به علت اختلاس متوقف شده است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، در نشست صحن علنی صبح امروز، چهارشنبه ۳۰ شهریور، حسن نوروزی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور، تصریح کرد: شهرستان جدید بهارستان با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت هیچ تخت بیمارستانی ندارد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلستان که از مصوبه‌های دور اول سفر استانی هیات دولت است به علت کمبود بودجه نیمه کاره رها شده است.

وی با بیان این که عمر شهرستان جدید بیمارستان ۶ ماه است، یادآور شد: در این شهرستان هیچ دادگستری، دادسرا یا مکان انتظامی برای تامین امنیت مردم وجود ندارد.

نوروزی ادامه داد: ساخت استادیوم ورزشی نصیرپور در شهرستان رباط کریم با بودجه ۵۰۰ میلیون تومان تصویب شد که متاسفانه به علت اختلاس این طرح متوقف شده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: وزیر تعاون باید هر چه سریعتر برای مشخص شدن وضعیت اداره تعاون شهرستان رباط کریم اقدامهای لازم را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha